UKENS SPØRSMÅL #14

UKENS SPØRSMÅL #14- MOTIVASJON, VENNER, MENSEN..

Kanskje ikke noe spørsmål til dette inlegget, men hva heter den sangen du spiller så ofte mens du sminker deg, ordner deg på badet osv?:) den du sa du var så glad i! Du spilte den senest her om dagen på bloggen når du satt i bilen 🙂 Fantastisk blogg btw 😀
Først og fremst, tusen takk! Joda, det synes jeg absolutt. Tar med spørsmålet i tilfelle andre lurer på det samme. Den heter Rich love- OneRepublic, Seeb. 

 

Hvorfor poster du de samme bildene om og om igjen?
Litt av poenget med ukens spørsmål mener jeg, at når man svarer på spørsmål fra uken som har vært, så legger man også med bilder fra den uka. Som for eksempel når noen spør hvor en topp er kjøpt i løpet av uka som er gått, er det naturlig å ta med denne toppen i dette innlegget også, eller andre relevante bilder. Foruten denne ukens spørsmål, siden jeg har posta veldig lite innlegg og bilder dessverre.. 

Hvem av venninnene dine bor nærmest?
Silje, hun bor maks 10 min unna med bil. Så utrolig glad i den jenta! 
 
 
Hvor får du motivasjonen til blogging ifra? 
Den får jeg fra dere fantastiske lesere. Det at dere er innom å leser, liker, kommenterer og deler bloggen min videre, gjør at jeg bare vil prestere bedre og bedre hver eneste dag. 
 
Hva er din flaueste mensenhistorie?
Vi alle har vel blødd igjennom i offentligheten en eller annen gang, så ser ikke på det som spesielt flaut. Men jeg synes den gangen jeg fikk mensen for første gang var en smule flaut. Jeg var ute å sykla med ei venninne jeg hadde borti gata på den tida, så tryna jeg.. Trodde jeg hadde fått sår inni der og begynte å blø. Men neida, mensen var på sin første tur hos meg! 
 
 
 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer
    1. Jeg har hørt rykter om at du er transseksuell av mange folk som sier de kjenner deg. Hvis dette stemmer er det jo noe du burde få fram på bloggen, siden jeg har aldri hørt deg snakke om at du er transseksuell på bloggen din 🙂

    2. 1. Hvilke tre sanger er dine all time favoritter?
      2. Hvordan har du det akkurat nå?
      3. Hvor mange ser mystoryen din?
      4. Hvem var den første som fikk vite at du hadde mensen, og hvordan sa du det?
      5. Hvis du kunne bodd et annet sted enn Norge, hvor ville du bodd da?
      6. Hvor ofte tenker du å laste opp videoer på youtube? Og hvilke type videoer kommer du til å poste?
      7. Kan du lage et innlegg der du svarer på 30 personlige spørsmål?
      8. Hva liker du å gjøre når du skal slappe ordentlig av?
      9. Hvilke klesplagg ønsker du deg nå?
      10. Har du noen gang tatt selvbruning?
      11. Har du lyst på tatovering?
      12. Når gråt du sist?
      13. Hva blir du inspirert av?
      14. Hvordan redigerer du bildene dine?
      15. Hvilke krav har du til bolig som du skal kjøpe i fremtiden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg