DETTE HAR ALDRI SKJEDD FØR

ET SJOKK FOR OSS BEGGE TO

I dag har jeg vært ganske susete. Mulig det er fordi jeg er ganske sliten etter gårsdagen, ettersom jeg farta rundt med venner i en del timer og ikke sov så lenge som jeg hadde trengt i natt. Men aller mest tror jeg faktisk det handler om det jeg har nevnt før, at jeg ikke har noen rutiner fordi jeg sitter uten skole og jobb. Uansett, jeg klarte det utenkelige for min del. Jeg veit dette er mulig og folk som opplever hver dag, men for min del var det veldig rart. Jeg har alltid vært veldig pliktoppfyllende og møtt opp til ting, uansett om jeg har villet eller ikke. Men i dag klart jeg faktisk å glemme bort hele psykologtimen min. Fort gjort, og jeg tror vel egentlig psykologen min var mest bekymret for meg da hun ringte. Hun har aldri opplevd at jeg ikke har møtt opp, så det kom vel litt som et sjokk for oss begge to. Ny time neste uke, og nå har jeg satt på ordentlig med alarm for å huske det! 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg