UKENS SPØRSMÅL #7

UKENS SPØRSMÅL #7- OPERASJON, ØKONOMI, ANGST..

Man skiller mellom å trekke og operere. Når man operer innebærer det en kniv. Mennesker kan operere ut tenner, det vil si at de skjærer i tannkjøttet med en kniv for å få ut tennene. Tviler på at det er det hunden din har gjort? Stor vesentlig forskjell.
Jeg har skjønt at det har vært flere som er uenige med meg når jeg kalte det for operasjon da Milla trakk ut sine 14 tenner. Og jeg tenker å legge ved kommentaren til ei av leserne, der det ble godt beskrevet av en dyrlege at dette helt klart var en operasjon. “Vi fjerner tannstein under full narkose. Kun på denne måten får man gjort en ordentlig jobb og undersøkt hver tann grundig. Om det er tenner som ser mistenkelige ut tar vi røntgen. Tennene til hunder kan ha en, to eller tre røtter. Store tenner, som hjørnetennene og jekslene, sitter ofte svært godt i kjevebenet og må derfor opereres ut” Sitat slutt. Konklusjon: Milla har OPERERT, sånn er det med den saken…”

Tenker at det trenger ikke å bli noe større sak ut av dette nå, ettersom jeg synes denne besvarelsen fra dyrlegen svarer for seg. Jeg er ingen dyrlege, så om noen fremdeles skulle være uenige, får de nesten ta seg en tur til dyrlegen å snakke med de. 

Kor får du penger fra?
Økonomien min er ikke noe jeg ønsker å utdype på bloggen, da dette er privat. Regner ikke med at du hadde synes at det hadde vært greit å spurt om det samme. 

Hva er dine største utfordringer i hverdagen?
Hmm.. angst. Jeg sliter en del med panikkangst etter de hendelsene jeg opplevde som jeg har anmeldt, så jeg vil nok si at det er den største utfordringen i min hverdag, selv om det ikke nødvendigvis synes utenpå bestandig, så er dette noe jeg plages med veldig. 

Kan du ha en sminkevideo snart?
Ja det kan jeg få til. Har postet to tidligere, legger ved den “nyeste” nedenfor. Veldig dårlig kvalitet, og veldig mange forandringer siden da. Merk at dette er 2 år siden. Hehe!

Hvordan ser en vanlig dag ut for deg?
Per dags dato er jeg uten skole og jobb, og dagene er derfor ofte ensformige. Noen dager er jeg med venner, men oftest er jeg hjemme. Dagene blir brukt til å spise, dusje, gå tur med hundene, gjøre husarbeid og handle. 

Hvor skal venninnene dine studere? og hva?
Det er litt forskjellig. Ei skal studere i sykepleier i Oslo og ei skal studere barnehagelærer i Drammen. Alle skal ikke studere, da noen jobber eller har friår sånn som meg med forhåpentligvis jobbing. Har også noen venner som er hjemmeværende og som skal fullføre videregående. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer
    1. Du sir at økonomi er privat, ok det men for min del kunne du godt spurt hvor jeg fikk penger fra. Er ikke rart vi lurer når du ikke går skole eller har jobb men kan handler mer enn de fleste

    2. vet at dette er veldig personlig så du trenger absolutt ikke føle noe press på det, men jeg blir så veldig nysgjerrig angående den andmeldelsen du stadig nevner. så her at du hadde snakket litt om det på snapchat men jeg var dessverre for sent ute, så lurte på om du kunne utdype det litt på bloggen? du trenger ikke nevne hvem det var, men vil veldig gjerne vite hva saken handler om, hehe. typ om det er tyveri, vold, trusler eller hva det måtte være. veldig fin blogg du har! 🙂

    3. 1. Hva er din favorittsjokolade /godteri?
      2. Hva ønsker du deg til jul?
      3. Hva er det beste du har opplevd?
      4. Hva er ditt beste sommerminne?
      5. Hva er ditt must have sminkeprodukt?
      6. Hva irriterer deg mest?
      7. Har du noen dårlige vaner/uvaner?
      8. Hvor i verden har du mest lyst til å reise akkurat nå?
      9. Hvor mange barn har du lyst på?
      10. Vil du gifte deg eller få barn først?
      11. Hvordan ser drømme bryllupskjolen din ut?
      12. Favoritt brus?
      13. Når kommer del 2 av innkjøpene fra Stockholm?
      14. Hvilke hudprodukter bruker du?
      15. Hvem av venninnene dine bor nærmest?
      16. Hva er din flaueste mensenhistorie?
      17. Hva er det flaueste du har gjort?
      18. Hvis du skulle bodd i en annen by en Hønefoss, hvor ville du bodd?
      19. Hva handlet ditt første blogginnlegg om?
      20. Skal du stemme når det er stortingsvalg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg