FRIÅRET MITT STARTER NÅ..

ET ANNERLEDES ÅR

Denne uken begynner de aller fleste på skolen, hvert fall de som skal gå på høyskole. Friåret mitt starter også nå, og jeg er spent på hva tiden fremover vil bringe. Det blir et annerledes år for min del, men jeg håper å kunne lære mer om meg selv, finne ut hva jeg vil i fremtiden og hva jeg vil jobbe med, og mest av alt så håper jeg på å få meg en jobb så jeg slipper å gå hjemme slik som nå. Søker på alt jeg finner som kan passe meg, og jeg må bare stå på videre! 

Jeg vil egentlig bare innom for å ønske alle dere som starter på skolen de nærmeste dagene, enten det er grunnskole, videregående, høyskole eller folkehøyskole- masse lykke til! Håper dere får et lærerikt år, med mange nye opplevelser og kunnskaper rikere

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

12 kommentarer

Siste innlegg