ALDRI BRA NOK

FØLELSEN AV Å IKKE VÆRE BRA NOK

Jeg kunne vært helt ute av kjøret- dopet meg, bodd på gata og prøvd alle mulige måter for å ta mitt eget liv. Men veit dere? Styrken min og stå på-viljen jeg har, har fått meg hit i dag. Ja jeg har opplevd mye jeg skulle vært foruten og ting som overhode ikke skulle skje, men tanken på å ta mitt eget liv har ALDRI vært der. Jeg har forsøkt å ta med mine erfaringer videre på en positiv måte, og lært så mye om meg selv på mitt 19år lange liv. Men i skrivende stund føler jeg meg bare mislykket, udugelig og ødelagt. Hvorfor er jeg ikke bra nok? Vi alle har våre dager, men for meg har det foregått slik en periode nå. Uansett hva jeg gjør, er jeg ikke bra nok er følelsen jeg sitter igjen med. 

Jeg veit jeg har mine feil, vi alle har det. Forskjellen er at jeg kan innrømme mine. Jeg er ikke mine foreldres beste datter, den beste venninnen noen kan ha eller drømmekjæresten. Men jeg er meg, og jeg skal ikke måtte forandre meg for å få andre til å like meg. Jeg prøver etter beste evne å være et bra menneske som mulig, som står for rettferdighet og det å kunne være seg selv- noe jeg virkelig brenner for! Og det å spre usannheter om andre, er virkelig noe som gjør meg forbanna, trist og såret, på en og samme tid. Det er overhode ikke rettferdig, og jeg skjønner virkelig ikke hva som får disse menneskene til å holde på slik, jeg som er deres eget kjøtt og blod.

Veit egentlig ikke hva jeg vil med dette, men må alt ha en mening for å skrives om? Veit det er mange som sliter mer enn meg, men vi alle har lov å ha det vondt i ny og ned, uten at det burde være sånn. Vi alle skal få kunne snakke om våres, og det er ikke akkurat hver dag jeg skriver hvordan jeg føler det akkurat her og nå. Skulle egentlig planlegge en del blogginnlegg i kveld for tiden fremover, men det gikk ikke akkurat som planlagt kan man si.. Håper dere alle har det bra, ta godt vare på hverandre

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

18 kommentarer

Siste innlegg