HADDE ALDRI TRODD JEG SKULLE SI DETTE..

JEG VEIT IKKE HVA SOM SKJER..

Jeg har nå blogget i 5,5år, men den største forskjellen fra reisen da jeg startet bloggen og frem til nå, er at jeg ikke går på skole. Jeg har alltid hatt noe å gå til, og møtt opp på skolen hvert eneste år. Har heller ikke lagt skjul på her at jeg ikke har vært noe glad i skolen, og det står jeg fremdeles for. Både selve læringen og etter hvert karakterer var vanskelig, og i tillegg til det sosiale foruten de to-tre siste årene. Men jeg har alltid møtt opp, med min stå på-vilje!

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette, og jeg veit ikke hva som skjer med meg om dagen. Men jeg savner det å ha noe å gå til, jeg savner ikke skole- men rutinene rundt det, mest av alt med tanke på bloggen. Jeg merker at jeg ikke har fått oppdatert noe særlig i sommer, og det er av den enkle grunn at jeg har ingen rutiner. En ting er å ha sommerferie, men jeg kommer jo ikke til å ha noe å gå til inntil videre når den er over heller. Da jeg gikk på skole var rutinene litt mer på plass. Jeg gikk på skolen, spiste middag, blogget og gjorde andre hverdagslige ting som måtte til. Men nå? Helt omvendt. Jeg bruker masse tid på jentene mine, og sørger for at de skal ha det bra. Men jeg har egentlig masse av tid til viktige ting som bør gjøres, men jeg gjør ikke noe annet enn å utsette. Utsetter bloginnlegg, jobbsøknader og husarbeid for å nevne noe. Håper jeg virkelig finner en jobb snart, slik at jeg kan bygge opp rutiner igjen. Er ikke så glad i å stå opp tidlig i grunn, men er bedre det enn å sove bort deler av dagen og ende opp med å ikke gjøre noe.

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

28 kommentarer
    1. Lolol har rett! Det er bare når vi anonyme ytrer oss her det blir litt action 😉 egentlig er det bare for å se all dritten du klarer å lire ut! Duskriver å legger ut så mye dumme innleggog bilder at du skaper snakkis og latter

    2. Anonym: Tenker det er bra vi alle har hver våres mening, men å kommentere anonymt (hvert fall slik jeg ser du kommenterer, sjekket din ip) sier egentlig mer om dere som personer enn hva jeg skriver her på bloggen 🙂

    3. Enig! Deler ofte … sånn får vi dagens dose latter 😂 men det skal du ha … vi ler ofte og mye 😀

    4. Jannicke Elnæs: Enig i det, men tenker det sier mer om de som personer enn om bloggingen min som skrevet. Kan ikke annet enn å heve seg over det 🙂

      Så bra du er kjenner deg igjen, føles bra å ikke være alene om det 🙂

    5. Anonym: Hver gang du legger fra deg en kommentar kommer den samme ip-en fram, og det er tydelig at det er samme person om kommenterer i forhold til hvordan det blir kommentert. Ingenting som tilsier at jeg ikke har lov å se din ip, siden det alltid dukker opp når du kommenterer 🙂

    6. Både du å jeg vet at det du skriver der ikke stemmer 😉 anbefaler deg å google å skjekke fakta 😉

    7. Anonym: Hadde det vært en lov som tilsa at jeg ikke kunnes se din ip, så hadde den aldri stått når du kommenterer. Og jeg ser jo at din ip dukker opp stadig vekk som jeg skrev tidligere.

    8. Ulovlig å sjekke ipadresse?? Det er nok ikke ulovlig kamerat, og det er som en telefonkatalog å slå opp i. Men det er det å LAGRE eller UTLEVERE opplysningene som er dekket under personvernloven. Politiet har seff lov til å hente ut data ved feks en anmeldelse. Og de som jobber i et teleselskap kan ta en liten kikk på hvem som helst. Ikke uten grunn at den tv-serien fant frem til Nettrollene. En dag står Ann Helen på døren din og vil snakke med deg…

    9. For noen latterlige kommentarer som dukker opp, hva folk får seg til å skrive altså. Sier litt om dem. Stå på, du er flink!
      Helt enig med deg, det er deilig med rutiner! Har nå gått hjemme i ett år, men begynner på skolen nå til mandag igjen, og må si det skal bli godt å ha noe å gjøre igjen. Men angrer ikke på at jeg valgte å ta et friår, jeg trengte det virkelig, og det fikk meg til å finne ut av hva jeg virkelig ville😄

    10. Du vil ha rutiner, men gidder ikke søke jobb? Kjære jenta mi, du får ingen jobb av å sitte hjemme og håpe på det. Kom i gang og gjør noe med situasjonen din selv

    11. Anonym: Veit ikke om du i det hele tatt leste hele innlegget for jeg skrev på slutten: “Håper jeg virkelig finner en jobb snart, slik at jeg kan bygge opp rutiner igjen”. Søker på det jeg kommer over som kan passe for meg, så blir feil å si at jeg ikke prøver å gjøre noe med situasjonen.

    12. Får håper det dukker opp noe for deg snart 🙂 Kan forresten være lurt å levere en åpen søknad til steder hvor du vil jobbe selv om de ikke har lagt ut at de trenger folk. Mange som får jobber sånn

    13. Ofte søker de jo opp ting om deg på nett.
      Tenk om kanskje bloggen kan være en hindring i at du får jobb? :/ Hmm kan være, men kan også være annet da!

    14. Hmmm: Takk for tips, mulig det kan være en grunn men jeg har sterk tvil. Alt kommer veldig an på arbeidsgiveren noe som er forståelig, men når mennesker med blogg som skriver om og legger ut “verre” enn ting enn meg får jobb, er det vel kanskje et lite håp for meg også, hehe 🙂 Uansett er det uaktuelt for meg å slette bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg