10 TING JEG VIL GJØRE I APRIL

WELCOME APRIL

Ikke bare fordi vi det er lysere tider, varmere vær og at blomstene begynner å springe, så er April en måned hvor det er mye som skjer og mye jeg gleder meg til. I tillegg har jeg mange forbedringspotensialer i april. Hva er vel ikke mer kjekt enn å samle alt i et eget innlegg? Legg gjerne igjen en kommentar med hva dine mål for måneden.

Russedåp
Om bare 4 dager skal vi døpes og russetiden starter! Jeg gleder meg bare mer og mer, og dagene telles ned for fullt!

Jobbe mer med bloggen
Jeg ønsker så klart at den skal bli enda bedre, og for å få dette til må det tas bedre bilder og skrive bedre flere og bedre innlegg.

Fylle dagene med mer mening.
Det er lett å glemme bort seg selv og hva man selv vil i hverdagen. Særlig den siste tiden har jeg følt det sånn hvert fall ettersom jeg har vært mye sliten og hatt lite overskudd til ting. Dette ønsker jeg en endring på. Jeg vil fokusere mere på meg selv og hva jeg selv vil, og gjøre litt mer ut av dagene. Jeg ønsker ikke at dagene skal gå inn a uten å prioritere meg selv og det som gjør meg glad. Jeg vil ha flere mer innholdsrike og minnerike dager

Bursdag
21. April fyller jeg 19år, og forhåpentligvis skal det feires på en eller annen måte. Foreløpig er ingenting planlagt, men jeg satser på en liten feiring!

Ann Helen Nygård sitt bilde.

Fokusere enda mer på skolen
Tentamener og eksamener nærmer seg, og det er nå det virkelig gjelder!

Besøke bestemor
Jeg besøker bestemor altfor sjeldent, jeg håper derfor på å få besøkt henne en tur i løpet av denne måneden. Nå er det ikke lenge til påskeferie heller, så jeg satser på en tur da.

Male ferdig rommet mitt og få skikkelig orden.
Male ferdig rommet er det som står høyest på lista nå. Jeg er halvveis, men mye mangler. Jeg sliter sånn med å finne overskudd til å gjøre slike ting ettersom jeg er mye sliten om dagen. Denne måneden skal rommet bli ferdig og forhåpentligvis ikke om altfor lenge. Videre er jeg nødt til å sortere og kvitte meg med ting jeg ikke bruker lenger og særlig når det gjelder klær. Jeg har altfor mye klær som jeg ikke bruker lenger.

Bli mer aktiv på sosiale medier
Det har blitt lite oppdateringer Instagram og Snapchat den siste tiden i forhold til hvor mye jeg pleier å oppdatere. Dette ønsker jeg en endring på, og det skal bli flere oppdateringer i tiden fremover! Forresten så heter jeg adalsjenta på begge.

  Bli flinkere til å ta mer vare på meg selv
Jeg er altfor dårlig til å ta vare på meg selv, både når det gjelder psykisk, men også fysisk. Jeg er nødt til å begynne å pleie huden min litt mer og slappe mer av. Jeg setter også alltid de rundt meg foran meg selv, og jeg er nødt til å tenke litt mer på meg selv denne måneden.

Søke jobber
Til høsten skal jeg ha et friår, et år jeg skal bruke på å jobbe og tjene litt penger. Men det gjør seg ikke selv å få jobb, så derfor må jeg søke på en del jobber fremover!

♥ Ta årets første bad
Til tross for at dette også er en russeknute, så er det en ting jeg pleier å gjøre i løpet av april/mai en gang. Jeg skal ta mitt første bad i løpet av denne måneden!

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#april #måned #hverdag #mål #hverdagsgleder

6 kommentarer
    1. Kjenner jeg er litt misunnelig på alle som skal være russ! Selv gikk jeg videregående i Sverige, og der var det heller dårlig med russefeiring 😛

    2. du må tenke litt mer på vekta di i samme slengen 🙂
      ps. vil ha advarsel neste gang du skal legge ut lettkledd bilde

    3. Ikke bry deg om stygge kommentarer som for eksempel den over meg. Alle vi er forskjellige og unike på hver sin måte. Du virker som en herlig jente, veldig gøy å lese bloggen din 🙂 !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg