NEONKRO

I går var dagen jeg hadde gledet meg over i lang tid, dessverre våres siste kro, men helt klart den som jeg synes virka morsomt av alle, nemlig neonkro. Klærne var på, sminka var fiksa og jeg var klar for å gå ut dørene med veska i hånda. Men så fikk jeg en melding som bare ødelagte alt og hele kvelden min. Det gjorde meg sønderknust og det var umulig å stenge følelsene inne. Jeg valgte å ikke dra..

Utover kvelden tok jeg motet og bestemte meg for at denne personen skulle ikke få ødelegge en opplevelse jeg aldri kan få tilbake. Tørket vekk alle gråe streker og tårer i ansiktet, og kom meg ut med hodet hevet etter beste evne noen timer senere. Og det angrer jeg ikke et sekund på. Selv om jeg gikk glipp av vorset hos Silje med resten av gjengen, ble det noen fine timer på byen med noen av de menneskene som betyr mest for meg. Det ble skravling, latter, dansing og minner jeg aldri vil glemme! Det er jo klart at det som hendte preget kvelden min, men jeg prøvde etter beste evne å kose meg.

Hva som hendte skal jeg prøve å komme tilbake til senere, jeg trenger bare å fordøye det selv først. Livet skal ikke være enkelt dere, men heldigvis har jeg mange gode støttespillere rundt meg.

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#russetid #russetiden201 #rt2017 #russekro #russ #neonkro #neon

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg