EN VIKTIG SAK

Hvert år rammes flere hundre tusen mennesker av kreft, noen er helbredelig mens andre ikke. Jeg tror de fleste kjenner noen som har hatt kreft eller har kreft, eller vært berørt til en slik situasjon. Selv har jeg det, og jeg har sett en person kjempe mot denne fæle sykdommen. Det er helt forferdelig! Personlig synes jeg dette er en viktig sak og man må stå opp og hjelpe!

 I dag skal jeg og flere hundre russ stå opp disse og gå den årlige Krafttak mot kreft- aksjonen.  Pengene fra årets aksjon til midler for mer forskning og tilbud for å bedre livskvaliteten til de som i dag lever med uhelbredelig kreft. Du kan lese mer om det HER. 

Siden dette er en sak som engasjerer meg veldig så håper jeg på deres hjelp også. Vi har mottatt et vippsnummer fra kreftforeningen, og jeg veit at det ville bety mye for videre forskning og ikke minst de som rammes av denne sykdommen om nettopp du ga et lite bidrag. Husk at du trenger ikke å gi et voldsomt stort beløp, 1 krone er nok. For om alle ga 1 krone ville det blitt mye penger. Du kan også gi ditt bidrag ved å gå på kreftforeningen sine sider ved å trykke HER. Jeg anbefaler dere å hjelpe!

 

 

– Ann Helen


Følg Adalsjenta på Facebook

#kreftforeningen #kreft #krafttakmotkreft #samfunnsengasjert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg