JULEGAVE TIL MEG SELV

Jeg har i flere måneder hatt problemer med iPhonen min. Det startet med at lader-inngangen smått ble ødelagt, og at lader/ørepropper detter fort ut. For rundt to uker siden streika mikronen, som resulterte at jeg måtte bruke pc-en til å kontakte folk gjennom Messenger. Ikke alle rundt meg har det, så det ble en fortvilelse i seg selv å måtte spørre andre om å låne telefon for å kunne kontakte andre. Prøvde å oppdatere den, og etter to-tre timer streika den igjen. Hatt litt problemer med å kunne finne en måte å lagre alle bildene mine på, så det har holdt meg lenge igjen med å kjøpe ny telefon. Men da jeg endelig fikk det til, var det ikke noe tvil i valget om å kjøpe ny. Jeg brukte derfor pengene jeg fikk jul og legger til resten selv, så da ble det en ekstra julegave til meg selv i år!

Jeg har vært veldig i tvil i hvilken iPhone jeg skulle kjøpe, så jeg spurte dere som følger meg på snap (@adalsjenta heter jeg der) om erfaringer og anbefalinger. Etter tilbakemeldingene og en tur på Telia hvor jeg fikk god hjelp, endte jeg opp iPhone 11 Pro. Etter å ha brukt den i noen dager allerede, er jeg veldig fornøyd! Endte opp med gull, og 256GB ettersom jeg tar en del bilder, og siden jeg hadde langt over 100GB fra den andre iPhonen som jeg ønsket å ha over på denne.

I tillegg endte jeg opp med å falle for Airpods. Har lenge synes det har virket så rart, men samtidig den siste tiden forstått hvor kjekt det kan være. Når jeg kjøpte ny iPhone, fikk jeg 1000kr avslag på disse, og da nølte jeg ikke med å ta med et par. Det angrer jeg ikke på! Brukt de hver dag siden, og synes de er så praktiske og gode. Stadig tar jeg meg selv i å glemme å ta de ut til og med, glemmer nesten at de er der.

5 kommentarer
    1. Nice 🙂

      Kjøpte du den på Telia ? 🙂
      E det positivt eller negativt og kjøpe fra dæm ? 🙂

      Har sjøll vurdert og kjøpe mobil dær fra, men litt skeptisk.

      1. Ja, det gjorde jeg! Jeg har aldri opplevd noe negativt med å kjøpe telefon derfra, vært fornøyd med både forsikring, service og det at jeg kan betale over flere måneder, slik man kan hos andre selskaper også. Men siden jeg har vært fast kunde i såpass mange år og er så fornøyd med Telia, så falt det meg ikke inn å kjøpe noen andre steder denne gangen 🙂

    2. Det e jo kjæmpe bra 🙂

      Men har du handla mobil dær fra før også eller ?
      Kjøpte du på nett, butikk eller over ringing ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg