MINE MEST LIKTE BILDER PÅ INSTAGRAM I 2017

MINE MEST LIKTE BILDER PÅ INSTAGRAM I 2017

Et år er godt og et nytt er kommet oss i møte. 2017 var både et fint år på mange måter. Russetida, koselige stunder med venner, familie og hundene mine. og de små tingene som jeg setter uendelig stor pris på. Det bydde også på utfordringer, vanskelige hendelser og ting som skjedde som var veldig vondt. Jeg liker å se tilbake på det positive som har skjedd, men også hva det negative har gitt meg av erfaringer videre i livet. Før var jeg veldig personlig på instagram. Nå bruker jeg det mer eller mindre for å legge ut oppdateringer hver gang jeg legger ut et nytt innlegg her på bloggen. Uansett så tenkte jeg at det kunne være kjekt for dere å se hvilke bilder på instagram som er de mest likte hos meg. Følg meg gjerne adalsjenta 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

19 kommentarer

Siste innlegg