UKENS SPØRSMÅL #69- INSTAGRAM ØKNING, TINDERDATE, ALDRI MER SOSIALE MEDIER..

SVARNE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvordan går det?
Så hyggelig at du spør. Setter virkelig så stor pris på at dere bryr dere. Det er veldig koselig! Det går litt opp og ned. Mye å tenke på om dagen, men har flere å være med så det holder meg oppe hvert fall. 

Hei. Kan du lage et innlegg eller helst vlogge om hvordan man kan bli mer vellykket på Instagram eller bli mer lagt merke til? Spør fordi jeg ser du hatt en god økning. 
Kan absolutt få til det, men da blir det nok et innlegg siden flere har lagt merke til dette og spør. Noe jeg forresten synes er veldig hyggelig! Følg meg gjerne, adalsjenta heter jeg. 

Hva er favoritt tingene dine ved julen? 
Pynte, stemningen med å kjøpe gaver og pakke dem inn og rett og slett tiden før selve kvelden. Selve kvelden er noe som jeg gjerne kunne hoppet over, men da er hele meningen med jul borte. Det er ikke det at julaften ikke er koselig, men det er så forferdelig trist å bare feire med pappa. Han er mer enn bra nok for meg, men føler at jul handler om å samles med alle du man bryr seg om. Og de er litt kjipt å bare være oss da på en slik dag..  Er det forresten for tidlig å pynte til jul nå? Har så lyst, fått så mye fin pynt av pappa. Men hva tenker dere? Når er det innafor?

Har du vært på en ordentlig date før? 
Nei, ikke som jeg kan huske hvert fall. 

Kan du lage flere innlegg der du viser ukeshandlen din, gjerne med oppskrifter? 
Det kan jeg absolutt! Ikke alltid jeg handler hver uke, men kan prøve å få til noe. 

Hvordan går deg med jobbsøkingen? 
Det går ikke så bra akkurat. Ikke søkt noe mer, rett og slett fordi jeg trenger litt mer hjelp. Ikke med selve søkingen, men med veien videre. Venter på svar på et slags tiltak jeg skal starte opp på. Tar sin tid for å si det sånn, har gått hjemme i to måneder nå, så håper jeg får svar snart. 

Har du tinder? Kunne du eventuelt tenke deg å dra på en tinderdate? 
Ja det har jeg, men bruker det lite.. Litt usikker, men kunne vært gøy da! 

Når var sist du hadde sex? 
Et par måneder siden.

Hvordan fant Anne-Brith instagrammen din? Synes du det er kult at hun har kommentert på mange av instagrammene dine? 
Flere har spurt om dette, og synes det er så gøy at det er blitt lagt merke til fra deres side. Er med på et prosjekt med henne, så derfor hun gjør det. Er veldig stas! Altså jeg mener, hun har jo en veldig stor profil med over 56 000 følgere, også har hun oppdaget meg liksom? Det er litt sjukt! Har også fått høre av flere av flere at dere synes det er minst like gøy som meg, noe som er veldig koselig å høre. 

Favorittmat/godis? 
Taco, entrecote med fløtegratinerte med bearnéssaus, eller kebabkjøtt med ris og bearnéssaus må helt klart være mine favoritter. Når det gjelder godteri må det være spesial-sjokolade, sjokobons eller Stratos. 

All time favorittplagg? Gjerne vis bilde. 
Oi, det er jeg faktisk litt usikker på. Det spørs veldig på årstiden. Har noen favoritt-kjoler, favoritt-bukser, favoritt-topper og favoritt-gensere, men som kommer som sagt an på årstiden. 

Hvis du kunne valgt mellom å aldri se hundene dine igjen, eller aldri mer være på sosiale medier igjen (bli fra tatt mobiler, data og TV), hva hadde du valgt? 
Lett, aldri være mer på sosiale medier. Det ville helt klart vært vanskelig, men ingenting går foran hundene mine. Absolutt ingenting! 

Kan du anbefale noen bra utesteder/butikker/cafe/restaurant i Oslo? Skal på ferie der i desember. 
Har ikke prøvd noen særlig utesteder, cafe-er eller restauranter. Men anbefaler virkelig Fridays, der har de så god mat! Når jeg har vært i Oslo har det som oftest vært der for å shoppe, og kan anbefale å dra til Karl Johan. Der har de et veldig bra utvalg av butikker! 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Legg igjen en kommentar! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Hva slags prosjekt er du med på sammen med Anne-Brith? Har du fått med deg alt som har skjedd rundt henne i det siste?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg