EN TØFF PERIODE..

LIFE IS TOUGH, BUT YOU ARE TOUGHER

Veit ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget. Men jeg har nå gått 13 dager siden jeg oppdaterte bloggen sist. Det har skjedd mye på denne tiden, samtidig som det mest har gått i mange negative tanker jeg har hatt selv. Som sagt har det skjedd mye, mye jeg ikke ønsker å gå innpå akkurat nå. Det har gjort at jeg har glemt avtaler og trukket meg litt tilbake fra ting. Jeg presset også meg selv hardt når jeg ikke burde, og kjente på et press når det gjaldt sosiale medier ved siden av. I tillegg følte jeg rett og slett for å være litt usynlig. Jeg ville ikke at noen skulle vite hvor jeg var eller hva jeg gjorde. Jeg trengte rett og slett en pause. På en siden kunne jeg gjerne ønske at jeg lot den vare lenger, men har smått startet opp med å oppdatere min private snap, og vil forsiktig starte opp med de andre sosiale mediene mine også.

Flere har spurt om hvordan det går med meg fordi jeg uventet ikke oppdaterte noen ting på sosiale medier, noe jeg setter veldig stor pris på. Det er så hyggelig å høre at man er savnet og at noen tenker på en. Nå er jeg hvert fall tilbake, og det føles veldig bra. For jeg har savnet å kunne skrive og dele ting med dere, og ikke minst har jeg savnet dere! Veit ikke hvor ofte jeg kommer til å oppdatere nå i starten, for vil gjerne fokusere på Instagram og Snapchat ved siden av, og for at det ikke skal bli for mye på en gang og at jeg dropper alt, så er det bedre å bruke litt mindre tid på hver enkelt og ikke presse seg selv alt for hardt med en gang, etter min mening. Men jeg skal tilbake der jeg var til slutt med oppdatering minst en gang daglig her.

 

Håper dere ellers har det fint om dagen, og får en kjempefin uke! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg