UKENS SPØRSMÅL #68- HELSESØSTER, FREMTIDSPLANER, BARN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Har du noen gang vurdert å bli helsesøster? Tror du hadde vært passende! 
Nei det har jeg ikke. Virker som en veldig givende, koselig men også utfordrerne jobb, men jeg kunne ikke tenke meg det på grunnlag av at de setter vaksiner noe jeg veit jeg ikke ville taklet. Men tusen takk, det var virkelig koselig å høre! 

Når har du tenkt til å ta opp den siste eksamen? 🙂 Hva er planene dine fremover? 🙂 
For å være helt ærlig så stresser jeg ikke med det, vil heller fokusere på å bli frisk og få det bedre med meg selv, om ikke så klarer jeg ikke å konsentrere meg heller og da går det ikke veien for meg. Planen fremover er å få meg en jobb og fokusere på min psykiske helse. 

Hva ville du kalt den framtidige ungen din? (Jente/gutt) 
Vill egentlig at min fremtidige unge om det ble jente at hun skulle hete Michelle, men det endte jeg med å kalle hunden min fordi jeg ikke hadde tid til å vente. Nå er jeg veldig usikker uansett kjønn, men synes Linnea og Celine er skikkelig fine navn til jente, og guttenavn er jeg helt usikker på. 

Hva er ynglingsklesmerket ditt? 
Har ingen favoritter egentlig, bruker for det meste klær fra Cubus, BikBok og H&M. Er også glad i undertøyet fra Lindex og Victoria Secret. Har også noen klær fra Superdry jeg liker godt! 

Hvorfor er faren din på sykehuset? 🙁 Håper det går fint med han, tenker på dere <3 
Ønsker ikke å si så mye rundt det, det har vært så mye på en gang nå. Formen hans er hvert fall mye bedre, noe som er veldig godt å se. Han kom forresten hjem igjen i går. Tusen takk <3 

Har du noen gang gitt en lapdance før? 
Nei det har jeg ikke. 

Hvordan bli fornøyd med seg selv? Har du noen tips?
Det er kan være en vanskelig jobb og noe mann må jobb hardt med. Har skrevet litt om det her og her. Men generelt så tenker jeg at den største kritikeren er enn selv og at man må prøve å legge det litt fra seg. Prøv å dra de negative tankene over til positive, og ikke sammenlign deg selv med andre. 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Legg igjen en kommentar! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Hei, kan du lage et innlegg eller helst vlogge om hvordan man kan bli mer vellykket på instagram, bli mer lagt merke til. Spør fordi jeg ser du har hatt en god økning

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg