UKENS SPØRSMÅL #66- HUDPLEIERUTINEN MIN, BETALING I BYTTE MOT SEX, NED I VEKT..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Kunne du ha laget et innlegg om den nye hudpleierutinen din? Synes alltid sånt er skikkelig interessant å lese 🙂
Blir litt vanskelig akkurat nå, fordi de kremene jeg bruker nå har jeg fått på resept fra legen, og det har da blitt vanskelig å kombinere med den hudpleierutinen min. I morgen skal jeg dessuten til hudlegen, så spent på hva han sier. Men kan vise dere den jeg pleier å ha etter hvert. 

Har du fått betaling/gaver i bytte mot sex? 
Nei det har jeg ikke, kunne aldri tatt imot det heller. 

Hvor mange har du hatt sex med? 
Jeg har hatt sex med 3.  

Nå synes jeg du har holdt oss på pinebenken LENGE!! Hvor blir det av innkjøpsvideoen fra London? 
Skal jeg være helt ærlig så har den blitt helt glemt bort, fikk nesten panikk da jeg leste dette spørsmålet for det har faktisk ikke vært i mine tanker nå den siste tiden, siden det har skjedd så mye og at jeg vært mye opptatt. Men skal få fortsatt redigeringen snart! 

Har du noen gang vurdert å slanke deg? 
Hmm, har det ja. Men akkurat nå føler jeg meg vel med kroppen min. 

 

 

Har du spørsmål til neste “ukens spørsmål?” Spør i vei! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar
    1. Synes virkelig både bildene dine og bloggen din virkelig har blitt bedre de siste månedene! Har fulgt deg i noen år nå og har aldri likt bloggen så godt som nå. Kjempebra jobbet!
      Lurte forresten på om du kanskje kunna ha skrevet noe om hvordan du blir så komfortabel foran kamera? Synnes det er så fælt å bli tatt bilder av, men det hadde jo vært hyggelig å faktisk kunne ha noen bilder av meg selv hvor jeg ikke ser skikkelig ukomfortabel ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg