SVAR PÅ RYKTER

Er det en ting jeg hater så er det rykter. Rykter som oftest blir satt ut om andre er falske, men det kan også være noe sant i dette. Om det er sannhet eller ikke i det, er det etter min mening best at det kommer fra personen selv, slik at han hun kan bekrefte/avkrefte dette. 

Jeg har lenge sett at andre har “Jeg svarer på rykter om meg selv”- innlegg, noe jeg synes har vært veldig spennende å følge med på. For da får man svar på hva som er sant og ikke om andre. Kunne derfor tenke meg å ha et slikt innlegg selv også, så om du har hørt noe om meg så legg gjerne igjen en kommentar, så tenker jeg å svare på dette i et innlegg om ikke sånn altfor lenge. 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. – Er det sant at onkelen din forgrep seg på deg?
      – Er det sant at du ikke ønsker å gå ned noe i vekt og at du derfor ikke gjør noe med det?
      – Er det sant at du tjener penger på bloggen?

    2. Stemmer det at du lyg på bloggen bilde av “tantegull” når ikke du er tante
      Stemmer det at far din passer hundene dine ofte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg