DYRLEGEN MED HUNDENE

God kveld fine flotte mennesker! Hvordan går det? Nok en sen oppdatering fra meg. Dagen har egentlig bare gått i ett. Hundene var først hos dyrlegen, før jeg var med søstern og Marthe Susann på Kuben. Litt senere reiste vi til Sandvika, og må virkelig si at det var godt med litt andre omgivelser. Vi kom så og si akkurat hjem, så derfor ble det en sen oppdatering nå.

Skulle egentlig reise til Tonje, kjæresten hennes og tantebarna mine i dag. Men siden Milla skal tilbake til dyrlegen på onsdag, var det enklest slik.

Ofte får jeg spørsmål av dere angående hundene, noe jeg synes er veldig koselig. Gøy at dere er så engasjerte når det gjelder dem, fordi de er jo livet mitt. Det er de jeg bruker tiden min på og som betyr alt for meg!

Så tenkte bare å komme med en liten update. De storkoser seg med deres nye liv, eller hva jeg skal si? Vi har jo bodd her en stund nå, men de har det hvert fall veldig bra her. I dag var de forresten hos dyrlegen for vaksinasjon og sjekk. Det gikk veldig bra og de var superflinke! Alt så bra ut. Eneste er at begge skal ha tannrens etter hvert.

Håper dere ellers har hatt en super dag! Nå er det straks kvelden her kjenner jeg, det blir veldig godt, hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg