EN FANTASTISK TUR

Hallo dere, og god kveld! Hvordan går det? Nå er det litt over to timer siden jeg satte beina mine innenfor leiligheten. Slang fra meg tinga og siden da har de bare ligget der. Jeg er så sliten, haha! Selve turen har gjort meg sliten i seg selv, men verste var turen hjem. Så mye bytting av undergrunnsbane og tog, og ikke minst gåing. På fire dager har vi godt omtrent 90.000 skritt. Men hey- jeg skal ikke klage! Det har vært en helt fantastisk tur sammen med mennesker som jeg er utrolig glad i! Vi har opplevd så mye gøy, og jeg gleder meg til å vise dere masse bilder, videoer og ikke minst innkjøpene mine fra London.

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer
    1. Det ser ut som du har hatt det helt fantastisk! Prøvde å legge igjen en melding på snapchatten din, men tror kanskje ikke den gikk gjennom🤷🏼‍♀️
      Men du har virkelig fortjent denne turen her!! Veldig koselig å se at du har kost deg så mye <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg