UKENS SPØRSMÅL #62- INNTEKT, UT AV SKAPET, TATOVERINGER..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hvor mye penger får du i måneden? 
Det med økonomi er noe jeg ønsker å holde for meg selv, men en ting kan jeg si og det er at økonomien min kommer mest sannsynlig til å bli litt bedre fremover (heldigvis). 

Har du noen tatoveringer? 
Nei, men jeg har veldig lyst på! 

Hvorfor skriver du bare om det alle andre bloggere skriver om dagen. Trodde du var opptatt av å stå for egne valg og være original? Eller har jeg misforstått deg helt? 
Jeg prøver å komme med jevne oppdateringer med variert innhold til dere. Det er ikke lett å skrive om ting som ikke noen allerede har skrevet om tidligere. Skriver det da så klart på min egen måte, med egne meninger og tanker. Det stemmer, jeg er opptatt av å stå for egne valg og ikke være som alle andre. Og jeg føler ikke jeg er som alle andre heller. Jeg føler meg åpen og ærlig, og at jeg skriver om veldig mye som andre ikke tør å si noe om og som de synes er tabu. 

Har du noen gode tips til hvordan jeg kan komme ut av skapet? Evt. hvordan jeg skal fortelle det til foreldene mine?
Tenkte at jeg kunne skrive et eget innlegg om dette.  

Kommer det å skrive innlegg veldig lett til deg eller må du planlegge/tenke igjennom hva du skriver? 
Noen ganger så er det lett å komme på ting å skrive om og skrive selve innholdet, men oftest er det vanskelig, og jeg bruker mye tid på å både tenke og planlegge innlegg. Pleier å skrive ned hver gang jeg kommer på en ny ide, slik at jeg kan bare se på denne lista om jeg ikke aner hva jeg skal skrive om. 

Ser du på bloggerne? Kunne du tenke deg å vært med selv? 
Det gjør jeg! Og ja- jeg kunne absolutt tenke meg å vært med selv om jeg hadde hatt muligheten. 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Spør i vei 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer
    1. Nå vet ikke jeg hvilken seksuell legning du har, men jeg syns ikke en heterofil person burde skrive et innlegg om det å komme ut av skapet. Ikke for å hate elns, men å skrive om noe så personlig som du har 0 personlig erfaring med, syns ikke jeg er greit. Det er selvfølgelig annerledes hvis du er bifil elns, men hvis du er hetero syns jeg du burde unngå det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg