UKENS SPØRSMÅL #57- SEX UTENFOR FORHOLD, KROPPSPRESS, JOBB..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hva ser du etter i et forhold?
Først og fremst tillit og respekt. Det er så utrolig viktig for meg at den jeg er sammen med er til å stole på, og at han respekterer meg og mine behov. Det er også viktig med god kjemi, at man har felles interesser og står for mye av det samme. 

Hva tenker du om sex utenfor forhold? Er det noe du gjør mye, eller vil du kun ha sex med en du er i et forhold med? 
Tenkte jeg kunne skrive om dette til et eget innlegg om det til “Let`s talk about sex”. 

Du skriver om mat og atter mat. Milkshake, is og grilling. Legger ut bilder i bikini. Har du sett deg selv i speilet?? Du er jo diger! Kanskje på tide å tenke på hva du fyller kroppen med?? Jeg hadde serr aldri kledd meg i bikini om jeg var over 55 kg. Tror du at denne bloggen blir en suksess?
Wow. Er vi virkelig ikke kommet lenger i samfunnet, at man legger et press på andre til å ikke kunne vise seg i bikini om man veier over 55kg? Må for øvrig påpeke at jeg føler selv at jeg nevner lite om mitt kosthold her på bloggen. Men hallo, nå er det sommer, og det må da være lov å nyte både grillmat, is og milkshake. Det hører jo med sommeren. Men siden vi snakker om kosthold så får jeg vel nevne at jeg er veldig glad i fisk, grønnsaker, salat og mye annet “sunt” også.

Må også nevne til slutt at jeg synes alle burde ta på seg bikini å komme seg på stranda uansett kroppsstørrelse og fasong. Har full forståelse for at det kan være vanskelig for mange, men etter min mening så er alle fine som de er! 

Hvorfor varte jobben bare 2 1/5 uke?
Fordi jeg fikk jobben gjennom et bemanningsbyrå. Noen var syke og noen hadde ferie, og det var kun denne perioden de trengte meg dessverre.

Har du vurdert å jobbe innenfor telefonsalg eller lignende? Du har en veldig behagelig stemme å høre på 🙂
Så utrolig hyggelig, tusen takk! Hmm, veit ikke helt om telefonsalg er noe for meg. Kunne heller tenke meg en jobb på sentralbord slik som jeg gjorde den lille perioden. 

Hei! Hva er det dyreste klesplagget du har kjøpt?
Utenom bunaden min (som for øvrig jeg ikke har kjøpt selv forresten), så må det nok være ballkjolen min. 

Hva er det du liker best å gjøre på ferie?
Spørs helt hvor og hvordan man er på egentlig. Men jeg liker å bade, oppleve nye steder og kunne ha muligheten til å handle litt. 

Kan vi få se innkjøpene?
Jeg viste de frem på snap noen dager etter, så dessverre kommer jeg ikke til å gjøre det.

Fin video! Skal du tilbake til Oslo snart? Hadde vært gøy å ta et bilde med deg:)
Har ingen plan om det enda, men hadde vært supergøy å ta bilde med deg også. Flere har tidligere spurt om meet up, kanskje det kunne vært noe å fått til der? Hva tenker dere? 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Legg igjen en kommentar♥ 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg