VÅRT FØRSTE MØTE

FØRSTE GANGEN VI MØTES

Som jeg skrev i forrige innlegg så møtte jeg Ann-Helen og Johanne fra den snapvlogen vi driver sammen (legg oss gjerne til: usensurerte) på lørdag. Vi spiste god mat og kake, og snakket masse. Det var første gangen både jeg og Johanne møtte Ann-Helen, mens Johanne har jeg møtt flere ganger tidligere. Begge to er veldig koselige jenter, og neste gangen vi møtes håper jeg at Tonje også får vært med. Synes det er veldig gøy at jeg tok gøtse for et halvt år tilbake og spurte om noen ville være med å opprette en snapvlog med meg. Vi har mange spennende temaer vi skal snakke om fremover, noe jeg gleder meg over. Mitt aller største ønske er å kunne hjelpe andre her i livet, og usensurerte er en av tiltakene jeg har satt i gang for å få til det. Jentene som også er med er helt fantastiske. Sammen er vi så utrolig gode og jeg gleder meg til veien videre med de!

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer
    1. Det var sååå koselig!! Vi må gjenta det og fohåpentligvis får Tonje også vært med da❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg