BINGO, FØRSTE MØTE, BADING..

LITT BILDER FRA HELGEN

Føler jeg henger skikkelig etter nå. Jeg har mye jeg vil skrive og dele. Inspirasjonen er rettere sagt på topp, men det er ikke alltid like enkelt å få oppdatert. Først av alt helgen. For meg er helgene det jeg liker minst. Mine aller nærmeste er oftest opptatte, og det ender ofte opp med at jeg blir sittende alene. Jeg hater å si det, men det er sant. Denne helgen og forrige helg derimot har vært helt fantastiske, og jeg håper på flere slike helger fremover. 

Hele fredagen var jeg sammen med søsteren min Ann Kristin som har vært på besøk her i helgen. Hun og jeg var å tittet litt i butikker, og jeg fikk kjøpt inn litt ting jeg trengte. Senere samme dag møtte vi mamma og Pernilla, og vi alle sammen dro på Bingo. Her forbereder vi oss til pensjonisttilværelsen hvert fall, haha! Etter det var vi å spiste ute sammen, og alt i alt ble det en veldig koselig dag. På lørdag dro jeg til Drammen for å møte Ann-Helen og Johanne fra den snapvlogen vi har (legg oss gjerne til: Usensurerte). Tenkte jeg skulle skrive om det i eget innlegg. Jeg sov hos Johanne til søndagen, og dro hjem på ettermiddagen. Hadde da avtalt å møte Pernilla og Ann Kristin. Vi skulle egentlig på tivoli her i byen, men det var stengt. Så da dro vi å badet i stede, noe som var minst like gøy. Milla og Michelle fikk endelig tatt sitt første bad i elva i år, noe som var veldig kjekt med tanke på at jeg hatt så lenge lyst til å ha de med å bade. Det har jo vært mange varme dager nå, så det var godt å få kjølt seg ned litt. Ble ikke så mange bilder i løpet av helgen, så viser fram litt bilder fra badingen på søndag. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg