SHOPPING I HOVEDSTADEN

TODAY`S WORKOUT: SHOPPING

På mandag var jeg i Oslo med mammaen til ei venninne av meg. For mange så virker det kanskje litt rart, men for meg så var det veldig koselig. Pernilla, moren og søsteren hennes er personer jeg har kjent igjennom flere år nå, og de betyr enormt mye for meg. For meg er de som familie, de har vært en god støtte når jeg har trengt det og vi har funnet på mye gøy sammen gjennom tidene. For meg er det blitt naturlig å kalle mammaen deres for mamma, noe hun aldri har sagt noe på heller. Sofie var som den lillesøstera jeg aldri fikk, og det er samme med Pernilla.

Stina hadde glemt igjen smykket sitt på Superdry uka før, så det var egentlig derfor vi skulle dit. Når man først tar seg en tur til Oslo, så drar man ikke akkurat hjem ved det første. Så vi var innom flere butikker der som Cubus, H&M, Lindex, Upstairs, Gina Tricot, Normal for å nevne noen. I tillegg gikk vi rundt slottet og rundt i byen. Vi besøkte også Pascal og Erlik Kaffe, noe som var veldig gøy! Ble noen innkjøp som jeg er veldig fornøyd med, for det meste klær og et par sandaler. 


Mitt første innkjøp på Superdry måtte så klart dokumenteres, hehe! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg