UKENS SPØRSMÅL #56- SPONSET, JOBB, SEX..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hvor kjøper du bikiniene dine? 
Alle bikiniene mine, inkludert den på bilde over, er kjøpt på Cubus. De er utrolig fine og i god kvalitet, til en veldig fin pris. 

Hvor mange lesere har du?
Det varierer veldig! Om sommeren leser færre blogger, og da blir leserantallet deretter. Men til vanlig har jeg rundt 500-1000.

Pleier du å bli sponset? 
Det kommer veldig an på. Jeg har blitt sponset med ulike ting tidligere, men det er ikke alt jeg ønsker å si ja til heller. 

Håper da ordne seg med jobb for deg! Hva har du lyst til å jobbe med? 🙂 
Satser på det! Det er jeg veldig usikker på, men helst noe innenfor å hjelpe mennesker eller innenfor markedsføring. 

Har du kjæreste? 
Nei, det har jeg ikke. Har vært singel i nærmere 1,5år nå. 

Kan du komme med flere sex-innlegg, eller innlegg i forhold til mensen, pupper og generelt ungdomstiden? 
Det kan jeg helt klart gjøre. Nå er det veldig lenge siden forrige “Let`s talk about sex”- innlegg, men jeg føler at jeg har stått litt fast og ikke visst hva jeg skal skrive om. Hvis det er noe spesielt dere vil at jeg skal skrive om i forhold til det eller har noen spørsmål så send det gjerne inn. Du kan lese de andre innleggene jeg har posta i forhold til det her. 

 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål? Legg igjen en kommentar♥ 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

5 kommentarer
    1. Hva tenker du om sex utenfor forhold? Er det noe som du gjør mye, eller vil du kun ha sex med en du er i et forhold med?

    2. Dilemmaer:
      Alltid ha klærne på vrange eller å montere et IKEA møbel hver dag?
      Alltid blende det du spiser eller ha ketchup på alt du spiser?
      Eivind Hellstrøm kritisere all mat du lager eller spise fjordland til alle måltider?
      Slutte med såpe i dusjen eller slutte å bruke deodrant?
      Mistet syn eller hørsel?
      Kvalm hver dag eller hodepine hver dag?
      Gå alle steder du skal eller miste begge beina?
      Være kjempe høy eller kortvokst?
      Rik og ikke særlig kjent eller OK med penger og kjendis?
      Rumpen i ansiktet eller ansiktet i rumpen?
      Vært zombie, vampyr, heks eller varulv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg