10 TING JEG VIL GJØRE I SOMMER

Sommeren er i gang, og mange har kanskje ferie. For min del har det gått i jobb eller at jeg har vært på jobbsøkerkurset hver dag frem til nå. Jeg har fått vært en tur i Sverige, opplevd Hallingmarken 2018, og vært en del med folk, men for min del så har jeg enda igjen en del ting jeg vil gjøre før sommeren er omme.

DETTE VIL JEG BRUKE SOMMEREN PÅ

Sun on Apple Sole meg masse utendørs
For første gang på lenge har jeg faktisk fått litt farge på kroppen, og enda mer vil jeg ha.

Sun on Apple Tusenfryd
Pernilla og jeg har de siste årene vært på tusenfryd en gang i løpet av sommeren, noe vi har snakket om å få til i år også. Ser virkelig frem til det!

Sun on Apple Lage hjemmelaget milkshake 
For nærmere et halvt år siden kjøpte jeg en freak shake maskin, som man kan lage milkshake med. Har enda ikke fått testet den ut, men det er noe jeg absolutt har lyst til å få til i løpet av sommeren. Hvor deilig ville det ikke vært å sitte ute i sola og nyte en skikkelig kald og god milkshake?

Sun on Apple Rydde klesskapet mitt
Jeg begynner å komme veldig på plass i leiligheten min nå, selv om det er enda litt stæsj her og der som skal opp. Men er det en ting som ser helt kaos ut nå så er det klesskapet mitt, noe jeg virkelig er nødt til å gjøre noe med. Ikke akkurat noen sommer-ting, men uansett noe jeg er nødt til å gjøre.

Sun on Apple Grilling med venner 
Er det noe jeg synes er koselig, så er det grilling i godt selskap. Stemningen i seg selv rundt det hele, er bare helt fantastisk. God mat, gode venner, musikk- da er livet herlig!  

Sun on Apple Bilder
Noe Marthe og jeg liker best å gjøre sammen er å ta bilder. Her om dagen snakket vi om andre som hadde tatt kule bilder med ulike bakgrunner, som vi også gjerne kunne tenke oss. Etter min mening får man også mye finere bilder på sommeren, fremfor vinteren, så det hadde vært veldig gøy om vi fikk det til!

Sun on Apple Innflytningsfest
Nå har jeg bodd i leiligheten min i overkant av to måneder. Noe jeg har tenkt på lenge er å holde innflytningsfest. Hvorfor jeg ikke har gjort det enda, er av den enkle grunn at jeg ønsker at det skal se ordentlig og fint ut når gjester kommer til meg, og i tillegg så har jeg vært usikker på når jeg skal holde det. Men håper på å få det til ganske snart!

Sun on Apple Late dager på stranda 
Å tilbringe dager på stranda med venner, is, bading og soling er så utrolig koselig. Har allerede gjort det noen ganger i år, men håper å få til enda flere.

Sun on Apple Spise masse is 
En ting som jeg føler virkelig hører med sommer, sol og varme, er is. Jeg har kjøpt inn masse is, og skal virkelig kose meg med det i sommer.

Sun on Apple Jobbe hardere
Ikke akkurat noen sommer-ting det her heller, men i en lang periode nå føler jeg at jeg har vært elendig til å oppdatere mine sosiale medier. Nå ønsker jeg å jobbe hardere, i hovedsak med bloggen, men også YouTube. Dette føler jeg har mye mer tid til nå som det er sommer fordi jeg har litt mindre å gjøre i hverdagen. Kanskje det gjør at jeg klarer å finne en rutine på det igjen?

 

Hva er dine planer for resten av sommeren? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Du skriver om mat og atter mat. Milkshake, is og grilling. Legger ut bilder i bikini. Har du sett deg selv i speilet?? Du er jo diger! Kanskje på tide å tenke på hva du fyller kroppen med?? Jeg hadde serr aldri kledd meg i bikini om jeg var over 55 kg. Tror du at denne bloggen blir en suksess?

    2. jeg har vært på ferie i sommer! og jobbet og laget milkshake!! (men bare jordbær, ikke med sjokolade!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg