EN KOSELIG KVELD

♥ ♥ ♥ 

Nå har jeg nesten akkurat kommet meg inn dørene her. Mamma, søstera mi og venninna hennes var å så Hønefossrevyen tidligere i kveld, og etter det skulle de ut å spise. Siden jeg allerede har sett revyen følte jeg ikke for å bli med, men ble invitert med ut å spise med de etter de hadde sett den. Det var veldig koselig! Vi spiste på salt & pepper her i Hønefoss. Oftest pleier jeg å spise Pasta Express uten Chilli der, noe jeg flere ganger har lagt ut bilde av på snap. Fått flere spørsmål om hva det er og hvor jeg har spist hen, så der har dere svaret! Nå tenkte jeg faktisk å filme inn en YouTube video, noe som er veldig lenge siden sist. Flere har etterspurt video, men nå har jeg altså tenkt til å gjøre et forsøk. Forhåpentligvis blir videoen bra nok til å postes, hehe! 

Håper dere alle har hatt en kjempefin helg og kost dere masse, og at resten blir minst like bra!

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg