UKENS SPØRSMÅL #54- LEGGE SEG UNDER KNIVEN, FESTIVALER, BABYBASSENG..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Likte veldig godt handle innlegget, gjerne kom med flere slike pluss oppskrifter? 🙂
Ååh, så bra! Kan prøve å få det til, takk for tips!

Hva var drømmeyrket ditt når du var liten?
Barn- og ungdomsarbeider.

Hvilket språk hadde du på ungdomsskolen?

Tysk.

Hvilken side er du på når det gjelder Isabell Raad og Mads Hansen saken?
Nå har ikke jeg satt meg 100% i alt som er blitt sagt og gjort rundt dette, men jeg synes at veldig mange bloggere lager et slags press i forhold til kropp og det å legge seg under kniven. Det at man velger å være åpen og ærlig om det, er man også nødt til å se konsekvensene av. Nå har riktig nok ikke Mads nevnt noen navn i sangen sin, men hva han har sagt i ettertid og sånt er jeg som sagt ikke helt oppdatert på. Skjønt at han har skrevet noen kommentarer på bildene hennes, og ufine kommentarer til andre er ikke noe jeg støtter. Men han sier jo mye om hvordan det faktisk har blitt i samfunnet, noe jeg synes er bra. Føler han ikke henger ut noen ved at han ikke nevner noen navn. Men når det er sagt så synes jeg absolutt ikke at det er greit å skrive stygge kommentarer og hetse andre for deres valg. 

Skal du på noen festivaler i sommer?
Nei, skal dessverre ikke det. Har superlyst! Enste jeg har vært på er Hallingmarken, men det betegnes vel ikke akkurat som en festival.

Hvis du måtte vært på et TV-program hvilket ville det ha blitt?
Bloggerne.

Favoritt mat?
Taco, entrecote med fløtegratinerte poteter og bearnessaus eller kebabkjøtt med ris og bearnessaus. Vanskelig å velge en favoritt når det finnes så mye godt!

Liker du å lage mat? Hva liker du isåfall best å lage?
Ja det gjør jeg! Det må nok bli en av favorittene over.

Hvorfor akkurat et baby basseng? Det så veldig veldig feil ut
Hvorfor? Det er til hundene mine, haha! Hender jeg pleier å bade med de, også hadde jeg ei venninne på besøk som tok bilde en dag jeg gjorde det..

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Tonje: Ja på mange bilder er det sånn dessverre og er usikker på hvordan jeg får fiksa det. Men om du trykker på de strekene helt øverst til venstre på nettleseren så kan man lese innlegget mitt i en annen versjon hvor hele bildet synes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg