MÅNEDEN SOM GIKK #26- BRIS, SVENSKETUR, FILMINNSPILLING.

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK 

OPPTUR

At jeg endelig har tatt meg til motet og startet på BRIS. Å gå der i seg selv er ingen opptur, men ettersom jeg egentlig ble anbefalt av politiet om å kontakte de for 2,5år siden da jeg anmeldte overgrepene jeg har vært igjennom og ikke taklet det på den tiden, og nå endelig har fått gjort det for å få det litt bedre med meg selv, så er virkelig det en opptur! Kommer til å skrive litt om hva det er, hvordan det er å gå der og litt sånt etter hvert. 

NEDTUR

Oppdateringene her den siste tiden er helt klart en nedtur i seg selv. Jeg føler at denne måneden har det mest gått i ukens spørsmål, og at jeg nesten ikke har posta noe ellers. De innleggene har jeg hatt nødt til å presse meg til, for selv om jeg har skuffet dere nok med mine dårlige oppdateringer fra før av så ønsker jeg ikke å skuffe dere enda mer. Så her har jeg helt klart et forbedringspotensialer og et mål for måneden.

HØYDEPUNKT

Det må helt klart være turen til Svinesund og Nordby senteret på lørdag med Marthe og barna hennes. Jeg kan jo faktisk ikke huske at jeg har vært der før, så derfor var det litt ekstra gøy at vi dro dit. Jeg veit jo at jeg har vært der tidligere, altså da jeg var ganske liten, men det er noe jeg ikke husker noe av. Forresten så sov de hos meg hele helgen også, noe som var ekstra koselig! 

Ellers har jeg hatt mamma sine hunder litt på besøk denne måneden. Jeg ser jo de aldri etter jeg kutta kontakten med henne, så den tiden jeg har hatt med dem har jeg satt veldig stor pris på. Jeg har også vært med på innspilling av info-film med ungdomskontakten, noe som var veldig spennende og gøy! 

INNKJØP 

TANKE

Denne måneden har jeg tenkt mye på det jeg har vært igjennom når det gjelder overgrepene og tiden etterpå. Det er jo noe som alltid vil være med meg, men denne måneden har jeg tenkt på det i større grad. Virkelig et vondt, vanskelig og sårt tema.. 

QUOTE

Et smil betyr ikke at du alltid har det godt, men at du er sterk nok til å smile selv om du har det vondt!

MEST LESTE INNLEGG 
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Ukens mathandling

Jeg er redd for å dele

Sannheten bak de siste månedene

3 FAVORITTSANGER

Umulig å bare velge tre, haha! 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg