FILMINNSPILLING MED UNGDOMSKONTAKTEN

INNSPILLING AV INFORMASJONSFILM

Hei dere! I skrivende stund har jeg mamma sine hunder på besøk, så vi har nettopp vært ute å gått en lang tur og nå slapper vi bare av med tv-en på i bakgrunn. Ellers i dag har jeg brukt dagen på å rydde litt i leiligheten. Det er mye som enda ikke er på plass her, men det kommer seg. Jeg har også sovet litt (les: mye), er så utrolig sliten om dagen, så det er noe jeg helt klart trengte. 

Over til noe annet. I går var jeg med på innspilling med ungdomskontakten. De skal lage en film om hvem de er, jobben de gjør, hvordan de kan hjelpe ungdom og ulike aktiviteter man kan være med på, for å nevne noe. Grunnen til at jeg ble spurt var fordi at hele tenåringstiden min så hadde jeg kontakt med dem. Jeg hadde mange samtaler med dem, deltok i lunsjgruppe og aktivgruppe, i tillegg til tusenfrydturer. Jeg skulle derfor fortelle om hvor lenge jeg har hatt kontakt med dem, hvordan jeg kom i kontakt med dem, hva de betyr/betydde for meg, hvilke måter jeg har benyttet meg av tilbudet og hvordan jeg tror ungdomskontakten kan gjøre en forskjell. Vi var totalt fire personer som gjorde det samme, hvor vi satt individuelt å snakket. Er veldig spent på hvordan mitt intervju ble, ettersom jeg følte at jeg ikke fikk svart ordentlig på spørsmålene. Etterpå ble vi filmet litt rundt i Hønefoss, for å vise i litt mer hvordan de jobber og ting vi gjør sammen med dem. Jeg og hun ene ungdomskontakten ble også filme alene, da vi hadde en litt dypere samtale for å vise en annen side de også jobber med ungdom. Jeg gruet meg utrolig mye på forhånd, men dette var utrolig spennende å være med på. Synes det er fint å kunne være til nytte angående denne filmen, kanskje det gjør at enda mer får øynene opp for ungdomskontakten. 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg