UKENS SPØRSMÅL #50- GÅTT NED I VEKT, NY KJÆRESTE, FREMTIDIGE BARN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Har du gått ned i vekt? I det siste synes jeg at du har sett mindre ut på snap samt bilder.
Det tar jeg som et kompliment, tusen takk! Jeg har hvert fall ikke gått ned med vilje, men tar det positivt om jeg har det.

Er du og «svensken» sammen?
Nå er det kanskje mange som blir forvirra. For jeg har lagt ut litt snapper i det siste og nevnt det så vidt på bloggen at jeg har hatt besøk noen dager nå. Det er en tidligere kjæreste, men vi er kun venner nå.

Hva skal du gjøre i sommer?

Har foreløpig ingen planer, men håper på deilige dager på stranda med venner, og kose meg med hundene mine og familien min. Kanskje dra bort et sted eller noe, det hadde hvert fall vært koselig!

Når fikk du mensen?
Jeg fikk det i fjerde klasse, altså rundt 10- års alderen.

Har du noen tanker om hva dine fremtidige barn skal hete, om du noen gang får barn?
Egentlig ville jeg at om jeg får en datter noen gang at hun skulle hete Michelle. Men siden jeg ikke hadde tid til å vente så kalte jeg like gjerne hunden min det. Akkurat nå har jeg ingen spesielle ønsker, selv om det er mange navn jeg synes er fine. Tenker også at det er ikke bare opptil meg å avgjøre hva mine eventuelle fremtidige barn skal hete, mannen som er med på det skal også ha et ord her.

Hva er du mest stolt over å ha oppnådd i livet?
4. plass på topplista i Norge med sommerkropp-innlegget mitt kanskje? Jeg føler liksom at jeg ikke har så mange ting jeg har gjort i livet som jeg er sånn veldig stolt over på den måten om det ga mening? Men dette er noe jeg virkelig følte jeg fikk til og som ga meg mestringsfølelse. Det at jeg fikk nå ut til over 100 000 mennesker er det beste som kunne skjedd med meg og ikke minst bloggen! Du kan lese det ved å trykke her (direktelink).

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg