UKENS SPØRSMÅL #49- FIRST PRICE MAT, VÆRE ALENE, DÅRLIG HOLDNING PÅ BILDER..

Jeg veit ikke helt hva som foregår i hodet mitt i dagen. Alt går bare i surr, og jeg glemmer både det ene og det andre. Denne gangen for første gang, ukens spørsmål. Men det er bedre seint enn aldri, er det ikke?

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvordan har du det?
Så hyggelig at du spør, tusen takk! Det går litt opp og ned om dagen, noen dager er gode, mens andre er dårlige. Det er vel egentlig sånn livet mitt har blitt, og mye av det uten at det er min egen feil engang. Håper på å kunne åpne meg litt mer for dere etter hvert..

Hvorfor kjøper du First Price mat? Det er ikke bra, bare billig.

Alle First Price produkter er ikke dårlige eller usunne. Synes det er et veldig godt alternativ jeg, man sparer mye på å kjøpe billigere produkter som First Price og Rema 1000 sine produkter.

Ikke frekt ment! men lurer på når du sier at du ikke liker å være alene hjemme osv. og hvis det er så ille, så hvorfor flytta du for deg selv da? Sier seg selv at når man flytter ut så er man mye alene, kan jo ikke forvente at mennesker skal holde deg med selskap hele tiden liksom?
Jeg visste så klart at da jeg flytta for meg selv at jeg ville bli mye alene, og at det er absolutt ikke fungerer sånn at andre kan komme å holde meg med selskap hele tiden. Allikevel er det lov å synes at det er ubehagelig, og jeg tror jeg snakker for de fleste at det er noe man synes i starten. Jeg flytta for meg selv rett og slett fordi jeg fikk nok av å bo hjemme. Det var mye som skjedde, og jeg ville ha ting litt på avstand. Livet mitt med å bo alene fungerer veldig bra, jeg har det fint, men samtidig er det veldig skummelt å være alene, særlig om kveldene.

Heia! Katti var du på Skjervøy og ka gjorde du der? Bor i nærheta av øya og ble nysgjerrig. Hilsen fan
Oii, det er jeg veldig usikker på, men det er mange år siden. Vi besøkte et vennepar av mamma og mannen hennes som de hadde blitt kjent med.

Jeg har lagt merke til at du ofte har veldig dårlig holdning på bilder, er dette noe du ikke tenker over? 🙂
Helt ærlig, nei.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

9 kommentarer
    1. Heisann! Jeg skjønner godt at du som ikke har noe tilknytning til norsk landbruk ikke vet dette, men firstprice mat osv er ofte kjøtt fra andre land enn Norge. Dette vil da si at Antibiotika innholdet i det kjøttet du spiser er betydelig mye mere enn norskt kjøtt! Og vil du ikke støtte import værn og norske bønder ? Dette var ment som opplysning ikke kritikk! Hilsen en Bonde som bryr seg om norsk landbruk.

    2. det er ofte mye salt osv i first price. det beste er jo selvsagt å lage alt fra bunnen 🙂 Noe jeg aldri gjør siden jeg hater å lage mat og alltid kjøper first price fordi jeg har lite penger :p

    3. Herregud nå må dere gi dere! first price mat er kiwis egne billigmerke! Alt er norske råvarer, også fra velkjente norske merker som ikke kan selge den maten pga størrelsen kan være litt annerledes fra EU sitt reglement. Ta det fra en 23 år gammel jente som studerer internasjonal politikk og skrev bachelor om Norges økonomiske forhold til EU. Hvis kjøttet hadde kommet fra andre land enn Norge, så hadde det ikke blitt solgt i Norge pga. strenge importregler og en ekstremt høy toll.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg