MÅNEDEN SOM GIKK #25- FLYTTING, INTERVJU MED VG, IKKE ILLE NOK..

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

At jeg har flyttet må helt klart være en stor opptur denne måneden og ikke minst i livet mitt. Jeg har tenkte mye på flyttingen før jeg tok valget, og jeg har tenkt masse etterpå. Jeg føler jeg har tatt det rette valget. Jeg og hundene trives godt, leiligheten ligger bra til for oss og ikke minst er den sykt fin! Jeg har også jeg nå mulighet til å gjøre hva jeg vil når jeg vil. 

NEDTUR

Jeg skal ikke akkurat skryte på meg at bloggingen har gått så bra denne måneden. Mye av grunnen til det er at jeg har hatt mye å gjøre med leiligheten og hatt en del besøk. I tillegg har jeg slitet en del psykisk, noe som har påvirket bloggen enda mer enn det kunne ha gjort. 

HØYDEPUNKT

Det må helt klart være intervjuet med VG. Det kom ut i papiravisen i april, men det kom ut på internett i mai, noe som var ekstra stas. Du kan forresten lese det her (direktelink).

Ellers har jeg hatt en del middagsbesøk og generelt besøk i leiligheten og  møte med venner, noe som har vært ekstra koselig. 17 mai og det at søstern har vært på besøk en uke var også veldig gøy. Da fikk vi blant annet reist på IKEA, Buskerud storsenter, magasinet og besøkt bestemor i Solbergelva. Jeg veit flere har fått inntrykk av at jeg har vært med noen hver dag gjennom hele måneden og det høres kanskje ut sånn i forhold til hvordan jeg skrev det. Men det må jeg bare avbekrefte, for det er flere ganger jeg har sittet alene her hjemme også. Men jeg prøver å fokusere på det som har vært bra, og nå var det trossalt høydepunktene jeg skulle komme med. 

INNKJØP

Det må helt klart være møblene til leiligheten. Gleder meg så mye til å vise dere alt når ting kommer helt på plass. I tillegg har jeg fått kjøpt meg en del annet nytt jeg har ønsket meg blant annet en Kari Traa bag på 30 L. Har allerede 50 L, men synes den er så stor for å bare ta med seg noen få ting til noen eller om jeg skal noe. Jeg har også kjøpt meg ny bikini, som jeg skal få visst dere.

TANKE

En tanke som har gått igjen igjennom hele måneden er at jeg har kjent på en følelse om at det jeg sliter med ikke er ille nok og at andre ikke tar så mye hensyn til det. Nå tenker jeg faktisk mest på familie, for i den relasjonen føler jeg meg så sinnsykt liten og at ingen bryr seg. 

QUOTE

Sometimes you just have to pick yourself up and carry on. 

MEST LESTE INNLEGG

Intervjuet med VG er nå ute på nett

Første nettene i leiligheten

Min 17. mai i bilder

Føler jeg meg fin eller bryr jeg meg bare ikke? 

3 FAVORITTSANGER

 
 
 

 

Hvordan har din måned vært? 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer
    1. Hei! Designet på bloggen din blir annerledes når man leser på telefonen:( Får bare opp 1/4 av hvert bilde:(

    2. ikke frekt ment! men lurer på når du sier at du ikke liker å være alene hjemme osv..og hvis det er så ille, så hvorfor flytta du for deg selv da? sier seg selv at når man flytter ut så er man mye alene, kan ko ikke forvente at mennesker skal holde deg med selskap hele tiden liksom?

    3. Anonym: Ja jeg veit, det er utrolig kjipt. Usikker på hvordan man fikser det, men veit at du kan trykke helt til venstre ved siden av linken, og da kommer innlegget i et annet design og at alle bildene syntes i ordentlig format.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg