DEILIGE SOMMERDAGER

Herregud så fantastisk vær det er om dagen, og det nytes for fullt her hjemme. Jeg er egentlig ikke en person som er spesielt glad i å ligge i sola og bare slappe av. Jeg blir fort rastløs ettersom jeg aldri får resultater, altså farge på kroppen. Så om jeg er på stranda, hopper jeg fort ut i vannet i stede. Nå derimot har jeg virkelig prøvd å jobbe mot dette. Både i går og i dag har jeg ligget i sola, i dag har jeg og til med lest i en bok. Altså, hva har skjedd med meg? Føles allerede ut som at jeg har et snev av resultater på kroppen, så det  motiverer det meg til å ligge enda mer i sola og kose meg. Jeg vil bli bruuun! 

Ellers i helgen har jeg bare gjort husarbeid, hatt litt besøk og kost meg med hundene mine. Ble i utgangspunktet invitert på tre forskjellige ting i helgen, men droppet alt fordi jeg var så sliten. Nå har jeg fått brukt helgen til å lade opp batteriene litt hvert fall, noe som føles veldig bra!

 

Håper dere alle har hatt en fin helg, og får en strålende uke til uka som kommer! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer
    1. Jeg har lagt merke til at du ofte har veldig dårlig holdning på bilder, er dette noe du ikke tenker over? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg