FØRSTE NETTENE I LEILIGHETEN

FLYTTEKAOS, MIDDAGSBEØK OG VENNINNETID

Hei dere! Nå har det allerede gått noen dager siden sist oppdatering, og for øvrig har jeg egentlig oppdatert dere lite de siste ukene nå. Mulig det er litt forståelig med tanke på at jeg har holdt på med flytting, rydding, henta møbler og plutselig uventa besøk av venner. Det har derfor blitt slik at jeg ikke har fått oppdatert dere noe særlig. Men nå skal jeg komme tilbake på banen igjen, og forhåpentligvis komme med oppdateringer hver dag, til tross for at jeg har ganske mye å gjøre hjemme her. De sier at det er vanlig at det er kaos under flytting, og det tviler jeg ikke på. Men jeg er så lei allerede, lei av å rydde på plass ting og ordne opp i alt mulig. Får bare ta en dag av gangen og rydde litt og litt, så er jeg sikker på at det blir bra til slutt. Gleder meg hvert fall sinnsykt mye til at sofaen kommer på lørdag, også blir det muligens innkjøp av vaskemaskin og fryser i løpet av uka også. 

Siden det har vært så lite oppdateringer her i det siste, så er det jo åpenlyst at de fleste ikke har fått med dere så mye av hva som skjer om dagen sånn helt konkret. Dere som følger meg på snap (adalsjenta/adalsjentablogg) har kanskje sett at jeg har sovet mine første netter i leiligheten, hatt middagsbesøk allerede, og ser at Milla og Michelle koser seg gløgg her med meg. For ja på søndag hadde jeg min første natt her i leiligheten, og det helt alene. Milla og Michelle kom i går da mamma og pappa var på middagsbesøk her, og de ser ut til å trives allerede. Utenom å ha besøk av mamma og pappa i går, var Marthe her en tur på formiddagen, og etter foreldrene mine dro var Hilda og Pernilla her noen timer på kvelden. Til tross for at jeg var sykt sliten etter å ha sovet bare 6 timer den første natta, så var det en veldig koselig dag med masse besøk. Håper bare det vedvarer. Legger med litt bilder fra gårsdagen med noen fine øyeblikk. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

11 kommentarer

Siste innlegg