UKENS SPØRSMÅL #44- UBESVARTE SPØRSMÅL, FLYTTING, FOLKEHØYSKOLE..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Skjønner ikke hvorfor du velger å ta med spørsmål du ikke svarer på en gang? Kommer over bloggen din relativt ofte fordi du publiserer i grupper jeg er med på FB, og da for det meste innlegg hvor du bruker overskriften til å si hva du skal svare på, men du svarer jo ikke på spørsmålene en gang? Du skriver jo bare at folk ikke har noe med det å gjøre osv haha.. Ha en fin kveld! 
Synd at du føler det sånn. Slik jeg ser det så er det bare et eller muligens to spørsmål jeg ikke svarte på ved forrige ukens spørsmål, og det er jo faktisk bedre at jeg tar det opp at dette er noe jeg ikke kan/ønsker å svare på, i stede for å bare la det gå? For da kommer det bare enda flere spørsmål om samme ting.. Ha en fin kveld du å! 

Hvordan skal det gå med faren din når du flytter? Etter som jeg har forstått har du gjort ganske mye av husarbeid osv hjemme hos dere, og det blir jo ikke mulig når du flytter. 
Ja det stemmer at jeg har gjort mye av husarbeid, matlaging osv., hjemme her. Jeg er veldig usikker på hvordan det skal gå, og det tror jeg egentlig han tenker mye på selv om dagen også. 

Syntes du selv at du er flink til å kommentere andre sine blogger? Tenker da på de som kommenterer hos deg. 
Nei det synes jeg ikke overhode. Skulle ønske jeg var mye flinkere, men akkurat nå så har jeg veldig mye å styre med, så da blir det med kommentarer som så som så. Her har jeg absolutt et forbedringspotensialet som jeg skal jobbe med. Jeg kommenterer jo litt i ny og ned, og det er vel bedre enn ingenting? 

Hei! Har du tenkt noe på hva du har lyst til å gjøre neste år? Har du tenkt på folkehøyskole? 🙂 Synes det forresten er kjempekoselig å lese bloggen din!
Først og fremst, tusen takk! Det setter jeg enormt stor pris på å høre. Folkehøyskole kommer det ikke til å bli. Nå driver jeg nettopp med å flytter for meg selv, og synes det blir veldig dumt nå å måtte flytte igjen om bare noen måneder for å starte på det, og da sette alle tingene mine hjemme igjen eller evt. på et lager. I tillegg har jeg hundene, og jeg kan ikke bare etterlate de hos pappa. Jeg håper til høsten at jeg har fått meg en deltidsjobb, akkurat slik jeg ønsker det nå. 

Skal hundene være med på flyttelasset? 
Det skal de, og det virker som de forstår mye av det også. Både Milla og Michelle har vært i leiligheten, og virker som de synes det er et trygt sted å være. Merker det veldig på Milla hvert fall for hver gang jeg skal kjøre et flyttelass ønsker hun veldig å være med, og i tillegg når vi har vært der logrer hun så ekstremt med kroppen, ser seg rundt og virker gira. Tror ikke at det hadde vært like lett for meg å skulle flytte om de ikke var med. 

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

11 kommentarer
    1. Du er alltid så flink til å svare så utfyllende og ærlig med leserne dine.. Kjempe flott innlegg og bilder! Det jeg lurer på til neste ukens spørsmål :
      Hva gjør du, når du føler deg nedfor og tankene svirrer?
      🙂 🙂

    2. Kommer du til å ha video av leiligheten din?
      Hvor har du kjøpt meste parten av tingene til leiligheten din?
      Favoritt interiørbutikk?

    3. Skroller nedover siden din å ser ett innlegg fra en stund siden…. hva går igjennom hue på deg når du kler av deg, for så å ta billde av deg selv i bare undertøy/ bikini på handikapp toaletter på senteret??

    4. Wenche: Det der stemmer ikke. Bilde er fra jeg var å badet på Ringeriksbadet med noen venner for en stund tilbake. Om du ser nøye etter ser du at det er en garderobe, ærlig talt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg