FLYTTEVLOG #1- TANKER, MINI IKEA-TUR, HENTER NØKLER, LEILIGHETEN

FØRSTE FLYTTVLOG

Endelig er første flyttevlog ute! For meg har det ikke bare vært fryd og gammen å skulle flytte for meg selv, noe jeg også snakker litt om i videoen. Men jeg tror dette er det rette valget,  en gang så må jeg flytte ut uansett. Akkurat nå så gleder jeg meg masse, jeg har masse å se frem til som jeg skal dele med dere! Håper dere vil like den første videoen. Her snakker jeg som sagt litt om det her med tanker rundt flyttingen og i tillegg tar jeg dere med på en mini ikea-tur, henter nøklene og jeg viser dere leiligheten.

 

 
 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

7 kommentarer
    1. Åhh, det var den leiligheten jeg fikk, men sa ifra meg fordi dt bare var et vindu i stuaa/kjøkkenet🙈 veldig fin leilighet da, gratulerer så masse☺️

    2. Hvordan skal det gå med faren din når du flytter? Etter som jeg har forstått har du gjort ganske mye av husarbeid osv hjemme hos dere, og det blir jo ikke mulig når du flytter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg