SPØRSMÅL RUNDT FLYTTING OG LEILIGHETEN..

FOR MITT EGET PERSONVERN.. 

Hei dere! I skrivende stund driver jeg å laster opp den første flyttevloggen, og tenkte i mellomtiden å dele litt tanker rundt det her med flytting og leiligheten. Veldig mange har jo stilt meg spørsmål om ting når det gjelder dette, og mesteparten har jeg valgt å ikke svare på. Det er rett og slett på grunn av mitt eget personvern. Altså ikke det at de spørsmålene som er kommet inn så langt er så farlig å svare på, men jeg er veldig redd for å være helt ærlig. Verden er jævlig, og usikkerheten min er så stor at jeg vil heller holde tilbake for mye enn for lite når det kommer til dette. Slik kommer det også til å bli med eventuelle jobber fremover også, rett og slett for at frykten min er blitt så alt alt for stort. Jeg ser ikke akkurat på meg selv som en kjent person, men mange kjenner meg eller veit hvem jeg er, og tanken på at noen plutselig skulle gått rundt husveggene mine, banka og prøvd å ta snikbilder for eksempel gjør meg uvel. Mange spør jo også hvordan jeg gjør det økonomisk sett, og det er noe jeg ser på som privat. Tror helt ærlig at flesteparten av de som leser dette, ville sagt det samme om de var i min situasjon og drev en blogg hvor mange ønsket å vite sånn type informasjon om seg. Jeg håper dere forstår og kan respektere dette. Prøvd å svare på en del, men som sagt så har jeg en grense jeg også. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer

Siste innlegg