UKENS SPØRSMÅL #43- JOBB, KOSTHOLD, LEILIGHETEN..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Hvem heier du på, på Paradise? 
Nå har jeg ikke fått fulgt med på den siste uka, ettersom veldig mye har stått i veien for det,og ting jeg har hatt nødt til å prioritere i stede. Men om de folka som jeg tror fremdeles er der så heier jeg på Erik og Ingrid. Erik er så rå, og har spilt ut flere av legendene. Jeg heier også på Marius, han er så skjønn, godhjerta og herlig!

Jobber du ikke på SubWay?
Nei, det gjør jeg ikke. Flere har spurt om hvorfor også, men det er ikke noe jeg verken kan eller vil snakke om. Det er veldig komplisert..

Hva kunne du tenke deg å studere? 
Jeg er veldig usikker. Men har tenkt på rådgiver, ettersom da jeg var igjennom en anmeldelse for 2 år siden ble jeg henvist til noe som heter BRIS. Dro aldri dit, men å hjelpe mennesker som har opplevd lignende situajsoner som meg på den måten er noe jeg kunne tenke meg, og de som jobber der har rådgiverutdannelse. 

Kan du vise favoritt klesplaggene dine? 
Det kan jeg få til! 

Har du noen gang tenkt på å endre kostholdet ditt? Virker som du spiser veldig mye usunn mat. Veit du konsekvensene av slik mat?
Jeg er så utrolig lei av folk som skal kommentere slike ting. Hva jeg velger å spise og ikke er opptil meg. Jeg veit konsekvensene av usunn mat, men hvem har sagt at jeg spiser så mye som det virker som enkelte skal ha det til? Jeg legger svært sjeldent ut bilde av maten jeg spiser, og når jeg først gjør det så skal jeg innrømme at det er ikke akkurat det sunneste jeg kan spise. Men jeg synes det er så koselig å kunne legge ut litt sånne type bilder når jeg er ute å spiser med venner og sånt. 

Så kult, hva betaler du for en så stor leilighet? Er på jakt etter selv så greit å vite hva ting ligger rundt. 
Veit ikke helt om jeg ønsker å svare på dette, men det kan vel ikke akkurat skade? Skal betale 6900kr i måneden, der det meste er inkludert. 

Hei! Lurte bare på hvordan du får løst det med leiligheten når du ikke har jobb? Hvordan skal du få betalt det i en eventuell studietid med kun studielån? Kan du fortelle hvordan du løser det økonomisk? Heier på deg 🙂
Fått flere spørsmål om dette, og jeg skjønner at dere er nysgjerrige, men dessverre ønsker jeg ikke å dele alt for mye. Søker jobber hele tiden, så håper det snart dukker opp en til meg. Foreløpig går hvert fall ting fint, og hvordan jeg får inn penger er det ingen som har noe med. Studietid er ikke noe jeg tenker over nå, ettersom det er nok en stund til jeg skal studere uansett, og da har jeg forhåpentligvis jobb med siden av.

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor du velger å ta med spørsmål du ikke svarer på en gang? Kommer over bloggen din relativt ofte fordi du publiserer i grupper jeg er med på FB, og da for det meste innlegg hvor du bruker overskriften til å si hva du skal svare på, men du svarer jo ikke på spørsmålene en gang? Du skriver jo bare at folk ikke har noe med det å gjøre osv haha.. Ha en fin kveld!

    2. Christina: Synd at du føler det sånn. Slik jeg ser det så er det bare et eller muligens to spørsmål jeg ikke har svart på i denne omgang, og det er jo faktisk bedre at jeg tar det opp at dette er noe jeg ikke kan/ønsker å svare på, i stede for å bare la det gå? For da kommer det bare enda flere spørsmål om samme ting..

    3. Hei! Har du tenkt noe på hva du har lyst til å gjøre neste år? Har du tenkt på folkehøyskole? 🙂 Synes det forresten er kjempekoslig å lese bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg