INTERVJUET MED VG

SELVTILLIT OG KROPPSPRESS

Herregud så mange fine og gode tilbakemeldinger jeg har fått i dag etter artikkelen i VG. Setter så uendelig stor pris på hver og en av dere! Jeg veit ikke helt hva jeg skal si, det er så surrealistisk at jeg fikk denne muligheten og at jeg på toppen av det hele var på forsiden også. Det er helt sykt! Følelsen av at jeg nå har fått muligheten til å nå ut til enda flere mennesker betyr veldig mye for meg. Dette er noe jeg virkelig brenner og jobber for! 3 sider av dagens utgave av avis er dekket med flere bilder av meg, meningene mine og ikke minst andre fagpersoner som underbygger der jeg står for. 

Håper flest mulig har kjøpt dagens utgave av VG, dette er en artikkel som jeg veit veldig mange har nytte av! 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

10 kommentarer

Siste innlegg