JEG HAR BLITT INTERVJUET AV VG

EN SAK JEG BRENNER VELDIG FOR

På lørdag ble jeg kontaktet av en journalist fra VG som spurte om jeg ville stille opp i en sak angående selvtillit og kroppspress, noe jeg selvfølgelig sa ja til. Dette er jo noe jeg brenner veldig for, og det at jeg nå får en mye større stemme for å kunne jobbe mot dette gleder meg! På tirsdag hadde vi intervju, og en time senere stod fotografen på døra. For en utrolig gøy opplevelse om jeg kan si det sånn, men jeg hadde aldri trodd at det skulle bli vanskeligere å ta bilder fremfor å svare på noen spørsmål, haha! Jeg har akkurat lest over sitatsjekken, og jeg er så fornøyd. Tror dette blir veldig bra! 

Førstkommende søndag kommer intervjuet ut i papiravisen. Anbefaler egentlig alle som vil lese det om å kjøpe avisen da, ettersom jeg er veldig sikker på at dette kommer ut som en pluss-sak dessverre. Derfor skriver jeg innlegg om dette nå, slik at dere som vil lese det er forberedt. 

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

14 kommentarer

Siste innlegg