JEG SKAL FLYTTE FOR MEG SELV!

FLYTTE HJEMMEFRA 

En ting jeg har tenkt lenge på er at jeg skal flytte for meg selv. Tanken har egentlig vært der over lang tid, for hvor koselig ville jeg ikke fått det? Min egen stil, slippe å lete halve leiligheten for å finne igjen tinga mine, ha besøk når jeg vil, gjøre hva jeg vil når jeg vil.. Ja lista er lang! 

For min del er ikke dette bare fryd og gammen. Da jeg fikk vite at jeg hadde fått leiligheten jeg var på visning på sist, fikk jeg panikk. Jeg hadde ikke fortalt pappa at jeg så på leiligheter engang, rett og slett fordi han hadde gitt uttrykk for at det var dette han ville også. Noe han sa i etterpå at han ikke hadde ment. Pappa har holdt på å dø fra meg tidligere, så jeg føler jeg sitter med et ansvar ovenfor han. Veit jeg ikke har det altså, men følelsene mine kan ingen endre på utenom meg selv. I tillegg er det jo han jeg har bodd med hele tiden på mitt snart 20år lange liv og er en av de viktigste personene i livet mitt. Som mange av dere også kanskje veit så sliter jeg med angst, og da særlig dødsangst. Hva som skjer etter døden skremmer meg, og jeg er redd for å bli alene og forlatt. Det er ikke det, dette innlegget skal handle om, men som dere sikkert skjønner så har det vært mange tanker og bekymringer, men jeg har gått mange runder med meg selv, og tror dette er det rette nå. For meg blir det også mye mer praktisk med tanke på jobbmuligheter, og at ikke minst blir det lettere for meg sosialt sett. Bussmulighetene her hvor jeg bor nå er dessuten helt elendige, så dette blir mye bedre!

Det er svært få som har visst om prosessen jeg satte i gang om å få dette til, så for mange kommer dette som en overraskelse. Leiligheten ligger i Hønefoss området, og hundene skal være med på flyttelasset. En utrolig fin og lys leiligheten på rundt 70m2 så det er jeg veldig fornøyd med! Jeg har filmet noen klipp underveis, så jeg har planer om å legge ut flere flyttevlogger fremover. Høres det bra ut? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

19 kommentarer

Siste innlegg