NY MOTIVASJON

Reklame | annonselinker

Jakke HER // Topp- Cubus 

EN NY GNIST

De siste dagene har egentlig vært veldig fine. Jeg har jobbet en del med bloggen, planlagt bursdagsfest og i tillegg er det ganske mye annet som skjer om dagen, som jeg lover å fortelle dere de neste dagene! I tillegg finere og varmere vær på vei, og det er absolutt ett pluss. Det har jo vært lyst fra tidlig om morgenen og til langt ut på kvelden en stund nå, og det er ikke til å legge skjul på at det gjør noe med humøret, slik føles det hvert fall for meg. Akkurat nå så føles det ut som jeg har fått en ny eller mer motivasjon, noe som er veldig bra! Håper bare den vedvarer, selv om det kommer noen tøffe dager i ny og ned, for det er jo ikke til å legge skjul på at jeg ikke har det så lett om dagen heller. Jeg hadde en fin periode etter nyttår hvor jeg klarte å oppdatere bloggen hver dag, akkurat slik jeg ønsket at det skulle være. Etter omtrent 40 dager dabbet det av, men jeg vil tilbake dit og det håper jeg at jeg får til med å tenke på mange av de gode tingene som skjer i livet mitt akkurat nå.

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

4 kommentarer
    1. Så bra at motivasjonen er tilbake , gleder meg til å lese bloggen din fremover 🙂
      En liten ting. Så lenge du ikke har fått produktet gratis eller gjort en avtale skal det ikke merkes med reklame eller annonse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg