UKENS SPØRSMÅL #42- STUDIER, PARADISE HOTEL, JOBB..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL

Skal du studere til høsten? 

Nei det skal jeg ikke. Søkte ingenting heller om noen skulle lure på det. 

Hva tenker du om at det begynner å bli sommer? Er det noe du gleder deg til i sommer, og har noen mål for hva du vil gjøre denne sommeren? 
Jeg gleder meg veldig til sommeren. Det å gå i mindre klær, bade, gå i bikini, grille, spise is og kose seg med venner er noe jeg virkelig ser frem til! Har ingen spesielle mål egentlig. 

Hvordan har du det for tiden?
Takk som spør! Det går litt opp og ned, mye bra og dårlig som skjer om dagen så noen dager er gode og andre er dårlige.

Har du jobb nå og evt. hvor jobber du?
Nei det har jeg ikke, søker og søker men er ikke lett å få noen.

Topp tre favoritt filmer?
Alle Fifty Shades filmene, haha! Har nok noen flere også, men ikke som jeg kommer på akkurat nå. 

Kunne du blitt med på ph og hvorfor/hvorfor ikke?

Ja egentlig så kunne jeg det. Tror det ville blitt en veldig fin opplevelse og som i tillegg kunne gitt meg flere muligheter etterpå. Jeg veit i tillegg hva jeg ikke ønsker å vise eller gjøre på tv, og ville derfor ikke bekymret meg noe særlig om jeg var med.  

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

 

11 kommentarer

Siste innlegg