UKENS SPØRSMÅL #41- RUSS, TOPPLISTEN, ANGST..

SVARENE PÅ DENNE UKENS SPØRSMÅL 

Hvorfor er fetteren din russ i år også? 
Fordi han ønsket det. Han er født i 98, og skulle da vært russ med fjorårets kull, noe han var også. Men det er i år han går VG3, så da ville han være russ i år.

Hvis du kunne bodd et annet sted enn Norge, hvor ville du bodd da?
Helt ærlig veit jeg ikke om jeg hadde klart å bo i et annet sted enn Norge, er helt elendig i andre språk så hadde fått litt panikk, hehe! Men sånn utenom det kunne jeg tenke meg å bo i storbyer i andre land som Los Angeles, Paris osv., eller i et veldig varmt strøk med strand, vann og fine shoppingmuligheter.

Spiser du sushi med gaffel? 
Hahahah, ja. Aldri spist Sushi før og jeg fikk ikke til å spise med spisepinner. Flere enn man tror som spiser med gaffel.

Hvilket uskrevne normer syntes du burde vært i norske lover? 
Oii, det var et veldig vanskelig spørsmål som jeg heller for komme tilbake til senere. 

Hvilken type musikk hører du helst på?
Hører på litt forskjellig, men for det meste listetopp. 

Hva er dine planer for å komme opp på topplisten?
Forbedre design, oppsett, skrivemåte, bilder og ikke minst matriale, altså innholdet.. Det er noe jeg prøver å fokusere på hele tiden. 

Hvor lenge har du hatt angst? 
Jeg har egentlig slitet med angst store deler av livet mitt, utenom å vite selv hva det har vært eller at det har blitt undersøkt. Men for to år siden fikk jeg en smerte i brystet som jeg ikke har kjent på tidligere. Det var forderdelig ubehagelig og utviklet seg til panikk. Så jeg ble hentet i ambulanse i Hønefoss fordi de ville ta undersøkelser av meg. Prøvene var fine, og jeg hadde en samtale med lege der. Han spurte om jeg hadde noen anelse om hva dette kunne dreie seg om, og da fortalte jeg akkurat som det var at jeg sleit. Jeg ble henvist til DPS, og ble diagnosert med angst kort tid etterpå. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?



 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer

Siste innlegg