TENK AT DETTE ER ALLEREDE ETT ÅR SIDEN..

ÅRETS RUSSEDÅP

Hei dere! Hvordan går det? Jeg lovde dere på fredag å vise dere noen bilder fra årets russedåp en av de neste dagene, og endelig har jeg fått satt meg ned for å gjøre det. Fetteren min Stian skulle døpes igjen, og det måtte jeg så klart se. Grunde og Petter fra fjorårets Paradise Hotel skulle døpe dem, noe som var gøy! Forresten så synes jeg selve døpingen var utrolig dårlig i år. Vanligvis tar det 2,5 omtrent, i år varte den maks 45 min. I tillegg så sa de alle navnene bare i ett, og ikke lot en og en bli døpt, slik som i fjor og tidligere år. Tenk at i går var det faktisk ett år siden jeg selv stod på scenen sammen med fem andre flotte mennesker, med et stort glis og mange gode tanker om hvordan russetiden skulle bli. Skal ikke akkurat legge skjul på at jeg er misunnelig på årets russ, skulle ønske jeg var en del av dem. Hehe!

 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer
    1. Anonym: Fordi han ønsket det. Han er født i 98, og skulle da vært russ med fjorårets kull, noe han var også. Men det er i år han går VG3, så da ville han være russ i år.

    2. Skjønner godt hva du mener. Jeg stod på den scenen for 6 år siden, i morgen! SEKS ÅR SIDEN! Kan ikke forstå at tiden virkelig har gått så fort! Russetiden er helt klart et av de beste minnene i livet mitt! Hadde gledet meg siden storebroren min var russ da jeg var 13 år, og begynte å grine da jeg endelig fikk på meg den røde russebuksa mi etter å ha jobbet så uendelig hardt for det! Endelig var det min tur, og jeg skulle være buksa med STOLTHET! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg