MÅNEDEN SOM GIKK #24- BADING, ENSOMHET, FORSPILL ++

OPPSUMMERING PÅ MÅNEDEN SOM GIKK

OPPTUR

At Happy var på besøk hos oss de 10 første dagene av måneden. Jeg og hundene bodde hos Martin en liten periode før månedsskifte, så da fikk pappa låne Happy av mamma. Så heldig som vi var fikk hun være her litt lenger når jeg kom hjem også, så jeg også fikk være litt med henne. Nå er det rundt 2 år siden jeg flyttet fra mamma, og kuttet kontakten med henne, så det er jo ikke akkurat så mye jeg har fått sett Happy i løpet av denne tiden. Så det å ha henne på besøk er noe både jeg og jentene var veldig glade for! 

NEDTUR

Det har vært mye tanker denne måneden  som har gjort meg mye trist og lei meg. Ikke akkurat så ok å ha det sånn, men håper på bedre tider!

HØYDEPUNKT

Denne måneden har det vært flere fine stunder med gode venner. Både turer på kjøpesenteret, grilling, turer til Garntangen og Salt & Pepper, bading, gåturer med naboen. Selv om det ikke har vært noen sånne store hendelser, så tar jeg virkelig vare på de gode øyeblikkene. Legger ved noen bilder fra måneden.

Prøvde Sushi for første gang. Ikke akkurat min favorittrett for å si det sånn, men er villig til å prøve igjen om det er litt mindre ris på.

INNKJØP

En kjole jeg kjøpte på Enzo, som jeg ikke har fått vist dere enda. Den er litt sånn strikketype, veldig mørk lilla, ser veldig svart ut og med lace up. Skal få lagt ut bilde med den snart! 

TANKE

Ensomhet er noe jeg sliter veldig mye med, og det forsterkes i perioder. Jeg kan føle meg ensom uten om at jeg nødvendigvis er det, men om jeg ikke finner på noe med noen på en stund så føler jeg meg oftere ensom og veldig mange dumme tanker kommer fram.

QUOTE

Livet er nå. 

MEST LESTE INNLEGG
(Trykk på de ulike for å komme til innlegget)

Det beste forspillet du kan tenke deg

Hvor ofte er vanlig? 

Russetiden: Spørsmål og svar #5

10 ting jeg vil gjøre i Mars 

3 FAVORITTSANGER
 

 
 

 

 

 

Hvordan har din måned vært? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg