NÅ ER DETTE BARE NOE JEG GRUER MEG TIL..

Nå har det allerede gått tre dager siden sist oppdatering. Jeg burde vel egentlig jublet og vært glad for påskeferie. Men helt ærlig så er jeg ikke det. På denne tiden hvor jeg ikke har oppdatert dere, har jeg gjort en del husarbeid, kost meg med pappa og hundene, men mest av alt tenkt en del. Ferier var noe jeg alltid gledet meg til før, og for øvrig så synes jeg fremdeles det er godt å slappe av og bare ta livet ro. Men etter hvert som årene går gruer jeg meg bare mer og mer. For å være helt ærlig så kjenner jeg på en følelse av ensomhet. På en måte så har jeg jo mange rundt meg, men noen ganger så skjønner jeg bare ikke hvor jeg har folk. Det kvier meg å skrive det, ettersom det lett kan mistolkes. Men jeg tror mange som sliter psykisk kan kjenne seg igjen. Svært få folk snakker om det, men dessverre er det flere enn man tror som opplever det eller kan kjenne på denne følelsen. Kommer til å skrive mer om dette senere! Kanskje litt ironisk å ha det toppbilde i forhold til hva jeg skrev om, men Milla og Michelle er virkelig de to som holder meg oppe i hverdagen, og resten av feriedagene skal jeg nyte med dem og pappa.

Slenger med noen bilder fra jeg var ute å gikk en lang tur med en god nabo for noen dager tilbake. Været er så utrolig fint om dagen, og det må helt klart utnyttes! 

Og nei jeg har ikke glemt at konkurransen skal trekkes i dag, kommer et eget innlegg om det om ikke lenge. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg