20 KJAPPE SPØRSMÅL OG SVAR

AVHENGIGHETER, FAVORITTER OG HVERDAG.. 

1. Kan du beskrive deg selv med 5 ord?
Utadvendt, setter alltid andre foran meg selv, positiv, hjelpsom, ærlig. 

2. Hva har du alltid i vesken?
Mobil, ørepropper, lommebok, nøkler, sminke og hårbørste. 

3. Hvilke nettsider/apper besøker du daglig? 
Facebook, Messenger, Snapchat, Instagram, Wish, Blogg.no og Viaplay/Tv2 sumo.

4. Hvem snakket du med sist på telefonen? 
Søsteren min. Vi har hatt flere telefonsamtaler enn noen sinne den siste tiden og det er noe vi begge har trengt. 

5. Hvor mange puter har du i senga? 
Hmm.. 4? Har to hotellputer og to vanlige etter det jeg kan huske. 

6. Hva bestiller du på cafe?
Nå er jeg veldig sjeldent på cafe, og om jeg er der bestiller jeg enten kake eller is. 

7. Har du en eller flere sanger du aldri går lei? 
Rich Love av OneRepublic. Går seriøst aldri lei! 

8. Føler du deg ung eller gammel for alderen? 
Jeg føler meg gammel for alderen. Jeg har så og si hele tenåringstiden min fått høre at jeg ser mye eldre ut og oppfører meg eldre enn jeg er. 

9. Hvilken bok leste du sist? 
Holder på med Anna Rasmussen sin bok nå. 

10. Hvordan er du som venn?
En som setter andre foran meg selv, lyttende, morsom og ærlig. 

11. Hva var det siste du skriblet ned på papiret? 
Ideer til blogginnlegg. 

12. Når står du opp i hverdagen?
Halv åtte, noen ganger før, noen ganger etter. Spørs når jeg klarer å komme meg opp fra senga. 

13. Og helgene? 
Da kan det ofte bli alt fra ti til tolv. 

14. Stjernetegn? 
Tyren, etter gammel utregning eller hva jeg skal kalle det. 

15. Hva var det siste du spiste? 
Muffins med sjokoladebiter. Må være lov å kose seg litt, er jo trossalt lørdag! 

16. Hva kan holde deg våken om natta? 
Dødsangst, mange tanker og følelser. 

17. Hvor drar du når du er trist? 
Mange ganger ønsker jeg bare å være alene, tenke for meg selv og gråte til jeg ikke orker mer. 

18. Hva ønsker du deg akkurat nå? 
En sammen-spleiset familie. 

19. Hvilken TV-serie følger du med på nå?
Paradise Hotel, Unge Lovende, Hotel Cæsar og jeg mot meg som jeg husker nå. 

20. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? 
Da skal jeg slappe av, og kose meg med Marthe og barna. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

6 kommentarer

Siste innlegg