10 TING JEG VIL GJØRE I MARS

WELCOME MARCH

Jobbe mer med bloggen 

Jeg føler at jeg alltid har et forbedringspotensialet her på bloggen, både når det gjelder skrivemåte og bilder. Så dette er et mål jeg har hele tiden, og som skal fokusere enda mer på i tiden som kommer. 

Være med venner 
Det å være sosial er nok noe av det viktigste for meg. Litt “me-time” er for øvrig deilig og jeg trenger mye av det også, men jeg merker flere ganger at når det har blitt for mye alene tid, så må jeg ut å finne på noe igjen. Sånn som i helgene, det er da jeg oftest er stort sett sittende alene, og da skal jeg love dere at jeg er super rastløs når en ny uke starter. 

Ha vippetime 
For tre uker tilbake hadde jeg min første vippetime, og jeg må bare si at det føles så utrolig bra å slippe å ta av og på vipper hele tiden. Neste uke må jeg ha time igjen for påfyll, og nå har jeg endelig fått booket time til det. Det trengs nå for å si det sånn! 

Søke på enda flere jobber
Jeg har jo allerede en jobb, men det er bare tilkalling så det er ikke akkurat så mye jobbing. Da er det ikke akkurat til å legge skjul på at jeg trenger en jobb til, så håper det snart dukker opp en. Så da er det bare å søke i vei! 

Bli flinkere til å planlegge blogginnlegg. 
Det har vært utrolig vanskelig for meg den siste tiden å sette meg ned for å skrive et innlegg. Noen ganger har dagen bare gått i ett, noen ganger er jeg så utrolig sliten og at kroppen verker. Derfor er det utrolig kjekt om man har noen liggende i arkivet, om slike ting skulle oppstå. 

Se Paradise Hotel 
Denne måneden starter dette opp igjen, så det er jeg virkelig nødt til å få med meg. Som jeg gleder meg! 

Finne igjen almanakken min
Jeg har klart å suse den vekk et eller annet sted. Den ligger mest sannsynlig hjemme, men spørsmålet er bare hvor? Føler liksom at jeg mister hodet mitt når jeg ikke har den, så håper jeg snart finner den igjen! 

Ta mer bilder
Er det noe jeg har vært helt elendig på i lang tid, så er det dette med bilder. Mobilbilder har ofte blitt brukt, og noen ganger de samme om igjen. Det er ikke særlig inspiriene og bra. Glemmer altfor ofte bort å ta bilder, så jeg skal prøve å bli flinkere på dette området!  

Klippe meg
Synes ikke at det er så lenge siden jeg klipte meg, men nå må det faktisk gjøres igjen. Tuppene mine er ordentlig slitte, og denne gangen skal det tas skikkelig! Jeg klipper håret mitt selv, men glemmer det stadig bort. Så nå må jeg virkelig få gjort det! 

Være en ekstra god venninne, familiemedlem og medmenneske.
Det er utrolig lett å si, men så verdt å tenke over i den ellers travle hverdagen. Jeg prøver hele tiden å være det, men har de siste månedene kjent på en følelse om at jeg ikke er bra nok, så det vil jeg jobbe med. Mest for andres del, men også for min egen selvfølelse. 

 

Hva er dine planer for måneden? Har du noen mål du skal nå? 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

8 kommentarer

Siste innlegg