PÅ DENNE TIDEN I FJOR..

EN VANSKELIG TID.. 

Denne tiden er ganske spesiell for min del. Både fordi i januar var det to år siden jeg anmeldte saken min, og fordi for en uke tilbake, var det et år siden jeg stod i rettsak. Jeg har siden jeg anmeldte det hatt et ønske om å åpne meg litt mer rundt dette på bloggen. Jeg har jo allerede snakket om det en del ganger på snapchat, og jeg kan forstå dere som synes det er rart at jeg synes det er så vanskelig å snakke om det her, når jeg har gjort det der. Greia er at der har jeg kontroll på hvem som hører på det jeg snakker om der, noe jeg ikke har her. Jeg trenger å få ting enda mer på avstand før jeg ønsker å åpne meg her, og den dagen kommer. Mange tenker kanskje at har du ikke fått det litt mer på avstand nå som det har gått så lang tid, men det har skjedd så mye ekstremt disse årene som er vanskelig å forstå seg på. Dette innlegget ga kanskje ikke noen mening for mange av dere, men akkurat nå var det viktigste å bare få ut noen tanker.. Disse månedene får meg på mange vanskelige og vonde tanker, som rett og slett gjør ting veldig sårbart for min del. Og noen ganger det bare godt å få ut det man tenker. 

 

 

FACEBOOKINSTAGRAMSNAPCHAT- SNAPCHAT (BLOGG)

16 kommentarer

Siste innlegg